Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dette blir litt for enkelt...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LameDuck
    started a topic Dette blir litt for enkelt...

Dette blir litt for enkelt...

Tråden "Rekdal bør diskuteres" hadde i overkant av 33.000 visninger, og godt over 400 hundre innlegg. Så kom et par oppfordringer om å lukke tråden, og avsenderne fikk øyeblikkelig napp. Merkelig!

Jeg kan ikke finne noen annen tråd (i "nyere tid") som har skapt så mye engasjement og skrivelyst som denne tråden. Vel var vi ikke enige, alle sammen, om ting og tang. Og minst av alt Rekdal. Tvert imot så var vi uenige, og selv om vi snublet litt av og til, noen av oss, så hadde vi en saklig og god diskusjon om hva Rekdal gjør bra, og hvilke utfordringer han har. Jeg har aldri delt ut så mye så plusspoeng noen gang, som jeg gjør nå. Og majoriteten har gått til Rekdal-fans som har bidratt med mange og gode innlegg.

Jeg synes en "hold dere til topic" eller i verste/beste fall å flytte noen innlegg til en annen tråd hadde vært helt innafor. To, tre og kanskje fire advarsler, som det ofte er i andre tråder.

Men å bare lukke den mest leste tråden i år sånn helt uten videre, det synes jeg er merkelig. Diskusjoner sklir ut, sånn er det og sånn vil det være. Men da bør Mod få tråden inn på rett spor. Ikke lukke tråden. Det sier seg selv at terskelen for å lage en ny kritisk tråd mot Rekdal nå er såpass høy nå at noen neppe trør gjøre det.

LukketDuck.

• LameDuck
    replied
    Originally posted by Muppetkokken View Post
    Jeg stengte ikke tråden og så denne tråden akkurat. Har sendt forespørsel videre.

Om det ikke kommer svar med en gang kan det være greit å rapportere innlegget så ser vi det med en gang.

Moderatorkokk
    Takk for svaret!

Har fått tilbakemelding via Facebook, så det er bare å legge ballen (og eventuelt tråden) død.

TilfredsDuck.

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Jeg stengte ikke tråden og så denne tråden akkurat. Har sendt forespørsel videre.

Om det ikke kommer svar med en gang kan det være greit å rapportere innlegget så ser vi det med en gang.

Moderatorkokk

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Savner en tilbakemelding, mods?

Hva var egentlig grunnen til at tråden ble lukket? Og hva kunne dere gjort annerledes?

Og ja, jeg er litt bitter.

LD.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Jeg synes en "hold dere til topic" eller i verste/beste fall å flytte noen innlegg til en annen tråd hadde vært helt innafor. To, tre og kanskje fire advarsler, som det ofte er i andre tråder.
    Jeg er helt enig med dette her, det var en flott tråd til rundt halveis. Jeg hadde et innlegg hvor jeg ba moderatorer flytte urelevante kommentarer til egne tråder fra "Rekdal bør diskuteres". Fikk litt pepper der, men prøvde å redde tråden. Dessverre skled tråden helt ut.

Skummet raskt over tema som har blitt tatt opp siste 5 sider. Handler mer om spiller ferdigheter til Grindheim, brown sine egenskaper og masse om Trøim som investor. Klubbens organisasjonsstruktur Osv osv.

Disse spennende temaene, som Trøim og media sin håndtering av VIF er like spennende i sine egne tråder. Hvorfor må alt inn i en og samme tråd/mølje.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Tråden "Rekdal bør diskuteres" hadde i overkant av 33.000 visninger, og godt over 400 hundre innlegg. Så kom et par oppfordringer om å lukke tråden, og avsenderne fikk øyeblikkelig napp. Merkelig!

Jeg kan ikke finne noen annen tråd (i "nyere tid") som har skapt så mye engasjement og skrivelyst som denne tråden. Vel var vi ikke enige, alle sammen, om ting og tang. Og minst av alt Rekdal. Tvert imot så var vi uenige, og selv om vi snublet litt av og til, noen av oss, så hadde vi en saklig og god diskusjon om hva Rekdal gjør bra, og hvilke utfordringer han har. Jeg har aldri delt ut så mye så plusspoeng noen gang, som jeg gjør nå. Og majoriteten har gått til Rekdal-fans som har bidratt med mange og gode innlegg.

Men å bare lukke den mest leste tråden i år sånn helt uten videre, det synes jeg er merkelig. Diskusjoner sklir ut, sånn er det og sånn vil det være. Men da bør Mod få tråden inn på rett spor. Ikke lukke tråden. Det sier seg selv at terskelen for å lage en ny kritisk tråd mot Rekdal nå er såpass høy nå at noen neppe trør gjøre det.

LukketDuck.
    Enig med LD her. Skjønner ikke hva poenget med å lukke tråder er i utgangspunktet, og spesiel ikke tråder som faktisk lever godt og er populære. Virker som det er litt fobi mot tråder so, sklir ut her inne. Heg mener at litt av sjarmen med diskusjoner på nettet er at de sklir litt ut og forandrer seg over tid, så jeg skjønner ikke helt hvorfor dette på død og kv må slåes så hardt ned på. Hvis det blir alt for ille får heller moderatorene gå inn og ta ansvar, i stedet for å stenge hele fuckings greia.

Leave a comment:

Working...
X