Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Google sier at forumet kan være hacket

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Google sier at forumet kan være hacket

Hvis man gjør et google-søk på "klansforumet", kommer det opp med tilleggsmeldingen "dette nettstedet kan være hacket". Nå synes jeg jo ikke det ser sånn ut, men tenkte det var greit å varsle uansett.

Det har vært uvanlig lite negativitet her i det siste, så jeg tror det kan stemme

Comment

Dette stedet har ikke sikre tilkoblinger

Er det bare min pc? Nesten umulig å logge seg inn den siste tiden.Kommer opp dette stedet tilbyr ikke sikre tilkoblinger...

Comment

Tror dette er fenomen i Chrome og handler om å pushe SSL-løsninger.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
          Har lite datakunnskaper,hva innebærer dette,å hva kan jeg eventuelt gjøre med det?

Comment

Originally posted by Ingar View Post
            Har lite datakunnskaper,hva innebærer dette,å hva kan jeg eventuelt gjøre med det?
            På brukersiden - dvs deg - er det vel ingen annen vei rundt slike problemer enn å forsøke med en annen nettleser.

Comment

Det er visstnok en bug i vBulletin og vi er på siste versjon. Om det skal fikses må forumet oppgraderes til noe annet.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                Det er visstnok en bug i vBulletin og vi er på siste versjon. Om det skal fikses må forumet oppgraderes til noe annet.

Popper opp hele tiden hos meg nå.Nesten klin umulig å logge inn,svare på tråder,samt å se tråder.Må laste inn på nytt 5-6ganger før det funker.

Comment

Forumet på mobil er praktisk talt ubrukelig om dagen. Må laste inn hver side i snitt tre ganger, og har ikke klart å poste et innlegg på flere dager. Chrome er nettleseren jeg bruker både på PC og mobil, og selv om en annen browser kanskje hadde løst problemet så skal forumet funke med verdens mest populære nettleser.

Er det noen planer om å oppgradere forumet i overskuelig fremtid? Det er normalt helt ok funksjonelt, men jeg savner bl.a. mulighet for å bygge inn bilder og videoer i innlegg og bedre mobilkompatibilitet generelt.

Comment

Eneste plattformen jeg kommer inn på forumet fra nå om dagen er mobil.
                    Har prøvd med Chrome og Safari på laptop. Ingen av de funker.
                    Må jeg få meg Internett Explorer for at forumet skal funke da..?
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                      Eneste plattformen jeg kommer inn på forumet fra nå om dagen er mobil.
                      Har prøvd med Chrome og Safari på laptop. Ingen av de funker.
                      Må jeg få meg Internett Explorer for at forumet skal funke da..?
                      Funker fint på chrome her
                      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Jeg har samme problem som JohnF på PC. Eneste som funker etter noen forsøk er på mobil. På pc prøver jeg å logge inn, men etter 5-6 forsøk med error er det bare å glemme, får ikke publisert innlegg heller naturligvis. Tror ikke det har noe med nettleser å gjøre. Det funker ikke på Internett Explorer heller, og har prøvd alle de nevnte nettleserene med forskjellige PC'er også.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                          Jeg har samme problem som JohnF på PC. Eneste som funker etter noen forsøk er på mobil. På pc prøver jeg å logge inn, men etter 5-6 forsøk med error er det bare å glemme, får ikke publisert innlegg heller naturligvis. Tror ikke det har noe med nettleser å gjøre. Det funker ikke på Internett Explorer heller, og har prøvd alle de nevnte nettleserene med forskjellige PC'er også.
                          Jeg har akkurat det samme problemet.

Comment

Funker hos meg med Firefox og Safari på Mac (laptop).

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                              Denne beskjeden kommer opp i både Chrome og safari på meg.

- Har også STORE problemer med å logge inn på forumet. Denne gangen trengte jeg 10 forsøk på å logge inn via Safari. Jeg logger ikke inn via PC sålenge disse feilmeldingen kommer, samt beskjeden i Google.

- Skal jeg poste innlegg så trenger jeg fort flere forsøk på å få innleggene til å gå gjennom.
                              Første gangen trodde jeg at jeg var blitt sperra. Noen ønsker sikkert det også.

- Er også flere tråder jeg ikke får gått inn på, hvor det kommer opp feilmeldinger i nettleseren (Chrome). Trådene fungerer foreløpig fint i Safari. Andre tråder fungerer greit.

Comment

Working...
                              X