Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Diskusjon vedr. sletting av debattinnlegg *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Takk

Sitat: Den tor, 15 mars 2007 17:30 skrev 2m[alfakrøll]s:

"Ved kritiske spm til hvordan forumet driftes har jeg blitt møtt med denne typen arrogante holdninger. Jeg har derfor nesten sluttet å skrive/lese her inne... noe som er synd siden jeg som en del av klanen burde ha samme rett til å ytre meg..."

_________

Faktisk veldig synd, og jeg har merket at du har vært borte, da du var én av de som ofte skrev interessante innlegg (langt bedre enn meg f.eks)

Comment

Det som er fint med logger er at man har muligheten til å gå tilbake og se om man kanskje har gjort noe galt.

Nå har jeg faktisk gjort det, og funnet ut at du har fått sletta tre innlegg det siste året.

Et av dem har du faktisk (indirekte) bedt om å få sletta selv, ved å endre teksten til "utgår". Et annet har blitt kastet fordi det var en del av en tråd som hadde sporet av (du svarte på et innlegg som tydelig var skrevet i fylla, og som dermed ble sletta sammen med alle svarene). Det tredje var en del av en duplikattråd i forbindelse med Bohinens avgang. Absolutt ingen av dem har noe som helst med UE eller noen andre kontroversielle tema å gjøre.

Så da blir det kanskje litt drøyt å påstå at vi har fratatt deg din rett til å ytre deg?

Til alle andre: Det er helt greit å spørre om hvorfor et innlegg har blitt sletta. Vi pleier faktisk å svare på henvendelser. Men vær oppmerksom på at dersom du sender en PM til en enkelt moderator, så kan det ta lang tid før meldinga blir lest. En mail til forum [ætt] klanen [dått] no er en sikrere metode. Bare husk at vi ikke sitter parat hele døgnet...

Edit: Jeg ser også at vi har sletta et innlegg til: En link til odalizer, en splitter ny side fra ca 1999 som har fint lite med Vålerenga og fotball å gjøre. Beklager.

Comment

Sitat: Den tor, 15 mars 2007 20:26 skrev lille i:

Edit: Jeg ser også at vi har sletta et innlegg til: En link til odalizer, en splitter ny side fra ca 1999 som har fint lite med Vålerenga og fotball å gjøre. Beklager.

Var denne slutten virkelig nødvendig som et svar på et seriøst innlegg?

Gjeeeesp.....

Comment

Ikke så veldig seriøst å påstå at vi driver med talibanistisk sensur, når vi faktisk ikke gjør det. Men fakta kan jo som kjent ødelegge en hvilken som helst debatt.

Maktarrogant hilsen

Tante Gerd-Liv

Comment

Jeg har forståelse for at mod-jobben kan være frustrerende når folk ikke bryr seg om retningslinjene. Og det er selvfølgelig helt ok å forvente at folk leser retningslinjene før de poster noe. Problemet er jo bare at de ikke gjør det. Får de noe slettet, vil de fleste ikke synes noe om det og mange vil dessverre ikke lese retningslinjene for å finne ut av problemet.

Når jeg en gang jobbet i en forening med en lignende problemstilling kalte vi det noe svulstig for "å hente folk opp fra uvitenhetens dal". Mange tar dessverre ikke jobben med å gå fra dalen opp på de kunnskapsrike høyder på eget initiativ, men hvis man dytter dem litt, så går det ofte veldig bra.

Er derfor for tilbakemeldinger ved sletting av innlegg. Selv om det føles litt tungt der og da, tror jeg det vil hjelpe forumet på sikt. Kan dere ikke ha forhåndsformulerte tilbakemeldinger som bare klippes og limes inn i PM? Ev. klippe/lime rett frra retningslinjene?

Beaker

- til tider småpoetisk

Beaker

Comment

Måtte bare uttrykke min glede over moderatorens "saksbehandling" i denne tråden:

http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif
              Beaker

Comment

Working...
              X