Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Leste/uleste meldinger i tråden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leste/uleste meldinger i tråden

Jeg vet ikke om dette har vært spurt om før, men jeg fant ikke noe. Det hender at boka som indikerer om det er uleste meldinger i tråden ikke blir markert blå som lest etter at jeg har vært inne. Er dette et problem med min nettleser (det skjer både på jobb og hjemme), eller et problem på selve forumet ?

Re: Leste/uleste meldinger i tråden

Så vidt jeg har skjønt skal det vises som lest når siden lastes opp på nytt. Men hvis du f.eks. i IExplorer klikker på "Tilbake"-knappen, lastes ikke siden opp på nytt, men hentes bare fra minnet i datamaskinen din. Da vil det vises som ulest. Kan det være det?
    Beaker

Comment

Joda, jeg skjønner den. Men jeg har alltid måttet trykke "refresh" når jeg er tilbake på hovedsiden for å se hvilke tråder jeg har lest og ikke. Som oftest virker dette, men oftere i det siste så har den forblitt rød også etter at jeg har oppdatert siden.

Ikke noe enormt problem riktignok, men dersom noen hadde vært borte i dette og visste råd, så hadde det vært kjekt.

Comment

det er ikke mulighet for atnoen har redigert inlegget sitt eller vært lynraske med en post, da?
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Redigert ja. Det har jeg ikke tenkt på. Nye poster har det ikke vært, men om noen har redigert har jeg ikke tenkt over. Det er jo fullt mulig.

Comment

Du kan også teste [ctrl] F5, så er du sikker på at sida lastes på nytt. Kan være innstillinger i nettleseren din som cacher.
            in Absinthia

Comment

hva er forskjellen på og trykke "crtl f5" eller bare "f5"?

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

ingenting

mulig det er forskjell i forskjellige browsere.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Det skjer realtivt ofte med meg, jeg bruker Firefox. Jeg *lurer* på om det stort sett skjer i tråder med flere sider, men har ikke særlig belegg for å påstå det.
                  Unanimiter et constanter Oslo

Comment

Sitat: Den ons, 16 mai 2007 21:42 skrev jnkvbk:

> Det skjer realtivt ofte med meg, jeg bruker Firefox. Jeg *lurer* på om det stort sett skjer i tråder med flere sider, men har ikke særlig belegg for å påstå det.

Ja, stemmer, det har jeg også oppdgaet (med IE). Klikker man på en tråd med flere sider, leser side 1 og når man er nederst på siden klikker på "2" for å komme til side 2, og deretter går på oversiktssiden for forumet, så vises tråden fortsatt som ulest.

Ved tråder med flere sider må man ha klikket på den siste siden av tråden direkte fra oversiktssiden for forumet, for at tråden skal vises som lest. Det må vel være en glipp i programmeringa, kan ikke skjønne at det skal ha noe funksjon.
                    Beaker

Comment

Working...
                    X