Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Et forslag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Et forslag

Jeg vet dette er en ganske håpløs affære å gjennomføre i praksis, men jeg lurte på om det var mulig å lage to/tre tråder som samler de to/tre viktigste debatten som når går rimelig paralelt om nytt stadion?

Jeg legger merke til at vi har:

1) En debatt om hva man skal/bør stemme til høsten, for å få det beste løftet om stadion,

2) En debatt om hvorfor en eller flere person i Oslo Høyre må anses for å være dobbeltmoralsk, og

3) En debatt om selve stadionsaken, som også har vært via de i 1) og 2) nevnte, men som nå er på Liin er slemme/taktiske.

I tillegg har vi vel noen eldre tråder hist og her om stadionsaken, som jeg har funnet rundt om. Og selvsagt navnetråden...

Jeg så for meg en tråd i FFF, som kunne ta for seg det politiske ("Den store politiske tråden som har rammet vår klan..."), og en tråd i VPN, som kan brukes for å diskutere selve stadiondrømmen. Vet dette blir et skikkelig pølsearbeid å holde styr på, men jeg sliter litt med å henge med i alle trådene, og er veldig usikker på hvor mine argumenter egentlig hører hjemme, uten at jeg enten OT'er tråden helt, eller "må" dobbeltposte. Har fundert litt på å referere til de ulike trådene og drive på sånn, men det er ikke særlig snilt, blir rotete og i tillegg ser det stygt ut.

Vel, uansett, dette var i hvert fall et forsøk fra min side på et konstruktivt forslag... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Re: Et forslag

Alt er mulig.

Nåtiden foregår slik at trådene dør av seg selv og det kommer en ny tråd når en ny situasjon dukker opp. Personlig synes jeg det er den beste løsninga, da jeg glatt dropper å lese videre i tråder jeg for lengst føler har utspilt sin rolle. En ny tråd med temaet vekker min interresse for emnet igjen.

Dette er reint smak og behag.

Stort sett merger vi/stenger vi tråder som omhandler det samme, men disse er tråder som blusser opp igjen fordi det dukker opp nye hendelser.
    in Absinthia

Comment

Working...
    X