Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trøbbel med innlogging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trøbbel med innlogging

Jeg slår til og skriver dette mens jeg er inne. For det har vært vanskelig å komme inn på forumet i mange dager nå. Vet at tre andre har opplevd det samme, men jeg mistenker at flere er rammet. Det som skjer er at man får feilmelding og varsel om at man har overskredet kvoten for antall forsøk med feil brukernavn eller passord. I går trodde jeg at feilen var rettet, men i dag har det vært samme sirkuset. Hadde vært fint å få vite om mange andre har problemer, og også om det jobbes med saken.

Originally posted by Farmor View Post
    Jeg slår til og skriver dette mens jeg er inne. For det har vært vanskelig å komme inn på forumet i mange dager nå. Vet at tre andre har opplevd det samme, men jeg mistenker at flere er rammet. Det som skjer er at man får feilmelding og varsel om at man har overskredet kvoten for antall forsøk med feil brukernavn eller passord. I går trodde jeg at feilen var rettet, men i dag har det vært samme sirkuset. Hadde vært fint å få vite om mange andre har problemer, og også om det jobbes med saken.
    Feilen er rettet nå. Det som så ut som en feil var faktisk en sikkerhetsmekanisme som virket. Det var massive innloggingsforsøk på huger av kontoer (inkl. min og andre trusted users) som forsøkte utnytte en nyoppdaget sårbarhet. Heldigvis var vår driftsleverandør kjapt på ballen med en quick fix inntil en offisiell patch kom.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
    X