Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem drifter dette forumet? Jeg hjelper gjerne til.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lokalhelt View Post

Jeg opplever også forsinkelser. Både med Android opera og PC firefox. Tror det mange som opplever det, er ikke så rent uvanlig at noen er så frustrerte over lagg at de ytrer misnøye i andre tråder som kamptråd, rykte osv.

Det jeg har lært er at hvis jeg trykker "post reply" så virker det som at server mottar melding, så hvis jeg ikke får respons etter 20 sek. Så kan jeg trykke refresh, så er svaret mitt der likevel. Går i litt perioder, ikke hatt noen slike på 2 uker kanskje nå.

Er ikke stort problem, bare litt masete å ikke vite om man har postet eller ikke.
    Opplever de samme greiene fra tid til annen. Er helt Macbasert, som regel fra iPad med Brave (foretrukket), Chrome eller Firefox. Har ikke prøvd å kartlegge om browser gjør noe forskjell.

Comment

Nå var hele forumet "utilgjengelig" (null respons) i flere minutter her.
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

Jeg kan ta det videre med de som faktisk drifter dette, men jeg ville ikke holdt pusten...

Comment

Akkurat nå tok det 40 sekunder fra jeg trykket Post Reply til "siden var ferdig og oppdatert".
          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
            Akkurat nå tok det 40 sekunder fra jeg trykket Post Reply til "siden var ferdig og oppdatert".
            Jeg skjønner ikke hva som skjer på din side. Her gikk det med en gang. Skal høre med de som drifter.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
              Jeg skjønner ikke hva som skjer på din side. Her gikk det med en gang. Skal høre med de som drifter.
              haha, er 6 timer siden jeg posta det da

vif.managerleague.com

Comment

Det er ikke noe problem for meg å lage et script som måler responstiden her inne kontinuerlig, men infoen jeg hadde fått ut av det har nok de som drifter dette forumet fra før av.
                Jeg ville selvsagt aldri ha gjort noe slikt uten tillatelse først, ettersom et slik script kan øke belastningen på systemet.
                vif.managerleague.com

Comment

Nedetid i går igjen, under kampen også...Server error 500.
                  Se på kamptråden 19:37....Bråstopp.

Skjer a?
                  vif.managerleague.com

Comment

Working...
                  X