Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Småjusteringer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Småjusteringer

På tide å fjerne html-tags fra forum-beskrivelsen snart? Tenker på "<b>Det originale VPN Fotballforumet.</b></br></br>" osv.

Originally posted by Grim View Post
    På tide å fjerne html-tags fra forum-beskrivelsen snart? Tenker på "<b>Det originale VPN Fotballforumet.</b></br></br>" osv.
    Faen til mas! Ok da, fixed.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Er det bare hos meg det er slik; ihvertfall en tråd så står en bruker med siste innlegg på forsiden,mens når man går inni tråden(de siste innleggene) så er det en annen bruker som har siste innlegg.....bagatell,men dog.

Comment

Jeg opplever ikke det. Det kan selvsagt være at du har hovedsiden oppe der siste post er fra X, så før du klikker på tråden så poster person Y. Se på klokkeslettet til siste posten om det er nylig eller ikke.

Comment

Originally posted by Grim View Post
          Jeg opplever ikke det. Det kan selvsagt være at du har hovedsiden oppe der siste post er fra X, så før du klikker på tråden så poster person Y. Se på klokkeslettet til siste posten om det er nylig eller ikke.
          I Vålerenga Fotball-kategorien for jeg også opp en helt annen underkateori som siste innlegg enn hva som er tilfelle.Oppi mot en time forskjell på innleggene.

Comment

Da er jeg med og ser det samme.

Edit: https://forum.klanen.no/forum/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

Working...
            X