Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye innlegg kommer "plutselig"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye innlegg kommer "plutselig"

Når jeg leser en tråd, så er jeg på det siste innlegget og finner ut at jeg vil svare noe på det. Så trykker quote, og skriver det jeg skal si. Når jeg da trykker svar, og innlegget kommer "på trykk" så har det flere ganger kommet mange nye innlegg i mellomtiden som ikke var der når jeg startet å skrive. Og nei, det er ikke at jeg er treig til å skrive :P De er ofte skrevet før, men de er ikke der når jeg starter å skrive :\
    IKAROS

Kan du nevne noen eksempler på hvilke tråder dette har skjedd i, så er det lettere for oss å finne ut om noe er feil

Comment

Kommer ikke på så veldig mange nå, men dette skjedde sist når jeg skrev i Endelig tråden på VPN forumet. Det var da rett før jeg skrev dette innlegget. Er det jeg som gjør noe galt på dette nye forumet eller er det forumet det er noe med?
      IKAROS

Comment

Den tiden som går fra du laster inn den aktuelle siden (fra du BEGYNNER å lese , om du vil) til du har skrevet ditt svar ferdig, er den tiden som andre mennesker har tilgjengelig til å poste innlegg. Hvis du har brukt 4 min til å lese deg nedover siden og kanskje brukt 1.5 min til å skrive et svar så er det altså et 5.5 minutts vindu hvor det faltisk er mulig at mange/noen rekker å poste nye innlegg.

Comment

Ja så klart, det der skjønner jeg også. Men ta som eksempel "endelig" tråden på VPN forumet. Der skrev jeg ett innlegg på side 2. Du kan jo gå inn å se selv. Da er det ca 20 min etter det forrige innlegget, og innlegget før det igjen er over en time før mitt innlegg. Jeg kan si med hånd på hjertet at jeg satt ikke en time å leste den korte tråden før jeg rakk å svare.
          IKAROS

Comment

Ja, dette har også skjedd med meg en gang eller to. Litt irriterende ettersom jeg skrev mye av det samme som i inlegget som kom "plutselig"
            ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Working...
            X