Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Streng Moderering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pyro-fan View Post
    Nå har jeg ingen poeng
    begynner å føle meg som lsk
    *Pling*

Der fikk du et humor-poeng!
    Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

.. Vitsen med å dra opp en over 4. måneder gammel post er?

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
        .. Vitsen med å dra opp en over 4. måneder gammel post er?
        Vel, siden du spør...

Det startet med at jeg satt og kjedet meg på kontoret. Jeg tok turen innom vpn.no for å myse litt på hva folk mente om mangt og mye akkurat i dag.
        Jeg leste meg oppgitt og bestemte meg for å ta turen ut på toalettet og hente meg en kopp kakao.
        Ja, altså ikke på toalettet, men fra kjøkkenet på vei tilbake fra toalettet. Vel tilbake på kontoret besluttet jeg å finne ut av noe jeg har lurt på en stund:
        Hva er straffen for å kalle noen her inne for dyremishandler, kjøttskalle eller fjotnepe? Sistnevnte kraftsalve stammer fra min NK-tropp i Stormesk 4 på Setermoen. Han var en kjernekar som kjempet med hjertet utenpå uniformen. "MG-pipe frem! Kort STORM!" Den gale sersjanten pleide han å kalle meg. Ja, det var tider...
        Uansett.. Folk har ikke alltid vært enig med meg og mine utsagn her inne, men straffet har jeg aldri blitt. Så som en 14 år gammel forsvarspiller lurte jeg på hvor grensen for gult - og ikke minst rødtkort egentlig går. Og hva er straffen?!
        Jeg lette etter en tråd som kunne gi meg svaret, eller i det minste la meg stille spørsmålet. Jeg fikk vel ikke noe direkte svar, men ble fenget av "Streng moderering"-tråden.
        Jeg så Pyro-fan virke bitter og snurt for så å reise seg med en herlig avsluttning! Jeg satt på kontoret og smilte for første gang i dag.
        Jeg la fornuften til side (i kjent stil) og skrev ned det første som falt meg inn (også i kjent stil). Etter at jeg hadde postet "svaret", la jeg merke til at tråden ikke var av nyeste dato. Men det er jo det som er så fantastisk med denne tråden. Den er like aktuell i dag som den var for 4 måneder siden.

Jeg regnet ikke med at en fjotnepe skulle stille seg spørrende til det...

Blitzkrieg - som venter i spenning
        Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Der har man definisjonen på å ha et fritidsproblem.

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
            Der har man definisjonen på å ha et fritidsproblem.
            Er vel ganske feil å kalle det ett fritidsproblem, ettersom han faktisk er på kontoret når han gjør det. Er vel heller sjefen hans som har ett problem anngående effektivitet på jobben
            IKAROS

Comment

Working...
            X