Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Streng Moderering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• superman
    replied
    Originally posted by Ossunt View Post
    Der har man definisjonen på å ha et fritidsproblem.
    Er vel ganske feil å kalle det ett fritidsproblem, ettersom han faktisk er på kontoret når han gjør det. Er vel heller sjefen hans som har ett problem anngående effektivitet på jobben

Leave a comment:

• Ossunt
    replied
    Der har man definisjonen på å ha et fritidsproblem.

Leave a comment:

• Blitzkrieg
    replied
    .. Vitsen med å dra opp en over 4. måneder gammel post er?
    Vel, siden du spør...

Det startet med at jeg satt og kjedet meg på kontoret. Jeg tok turen innom vpn.no for å myse litt på hva folk mente om mangt og mye akkurat i dag.
    Jeg leste meg oppgitt og bestemte meg for å ta turen ut på toalettet og hente meg en kopp kakao.
    Ja, altså ikke på toalettet, men fra kjøkkenet på vei tilbake fra toalettet. Vel tilbake på kontoret besluttet jeg å finne ut av noe jeg har lurt på en stund:
    Hva er straffen for å kalle noen her inne for dyremishandler, kjøttskalle eller fjotnepe? Sistnevnte kraftsalve stammer fra min NK-tropp i Stormesk 4 på Setermoen. Han var en kjernekar som kjempet med hjertet utenpå uniformen. "MG-pipe frem! Kort STORM!" Den gale sersjanten pleide han å kalle meg. Ja, det var tider...
    Uansett.. Folk har ikke alltid vært enig med meg og mine utsagn her inne, men straffet har jeg aldri blitt. Så som en 14 år gammel forsvarspiller lurte jeg på hvor grensen for gult - og ikke minst rødtkort egentlig går. Og hva er straffen?!
    Jeg lette etter en tråd som kunne gi meg svaret, eller i det minste la meg stille spørsmålet. Jeg fikk vel ikke noe direkte svar, men ble fenget av "Streng moderering"-tråden.
    Jeg så Pyro-fan virke bitter og snurt for så å reise seg med en herlig avsluttning! Jeg satt på kontoret og smilte for første gang i dag.
    Jeg la fornuften til side (i kjent stil) og skrev ned det første som falt meg inn (også i kjent stil). Etter at jeg hadde postet "svaret", la jeg merke til at tråden ikke var av nyeste dato. Men det er jo det som er så fantastisk med denne tråden. Den er like aktuell i dag som den var for 4 måneder siden.

Jeg regnet ikke med at en fjotnepe skulle stille seg spørrende til det...

Blitzkrieg - som venter i spenning

Leave a comment:

• Ossunt
    replied
    .. Vitsen med å dra opp en over 4. måneder gammel post er?

Leave a comment:

• Blitzkrieg
    replied
    Originally posted by Pyro-fan View Post
    Nå har jeg ingen poeng
    begynner å føle meg som lsk
    *Pling*

Der fikk du et humor-poeng!

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Originally posted by Ogni M View Post
    Det er det, og derfor har du ikke fått en advarsel, men en påminnelse for gjentatte orddelingsfeil i overskrifter.
    Denne påminnelsen er ikke poenggivende i forhold til karantene, men en formell måte å si fra om.
    Poenget er: Vær ekstra oppmerksom når du skriver overskriftene.
    Nå har jeg ingen poeng
    begynner å føle meg som lsk

Leave a comment:

• Ogni M
    replied
    Originally posted by Pyro-fan View Post
    Det bør jo være et skille mellom en enkelt ordelingsfeil innimellom og en som skriver et innlegg fult av skriveleifer (ups skrivefeil her)
    Det er det, og derfor har du ikke fått en advarsel, men en påminnelse for gjentatte orddelingsfeil i overskrifter.
    Denne påminnelsen er ikke poenggivende i forhold til karantene, men en formell måte å si fra om.
    Poenget er: Vær ekstra oppmerksom når du skriver overskriftene.

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Det bør jo være et skille mellom en enkelt ordelingsfeil innimellom og en som skriver et innlegg fult av skriveleifer (ups skrivefeil her)

Leave a comment:

• lille i
    replied
    Dette er ikke noe nytt, vi har gitt advarsler til folk som gir faen i å lese over innleggene sine før de poster de siste fem åra. Det siste året har det imidlertid blitt litt slappere, noe som også har ført til at kvaliteten på forumet generelt går nedover. Det er etter hvert ganske mange som har sluttet å bruke forumet, fordi vi ikke makter å holde antall søppelinnlegg på et lavt nok nivå.

Om det er straffbart å være dyslektiker? Nope, men vi forventer at alle gjør så godt de kan ut fra de forutsetningene man har.

Å sutre over at "ingen andre får advarsel" blir litt meningsløst, det kan man vel strengt tatt ikke mene noe om?

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Originally posted by Bohem1 View Post
    Hva med å ha en skriftlig norsktest?

Da vil man kunne få til et forum som ville være en drøm å lese for alle som er opptatte av orddelingsfeil og setningsoppbygning..
    Det jeg kan tenke meg er litt av poenget er at innlegg også skal være lesbart. Når det blir mye skrivefeil, orddelingsfeil, rar setningsoppbygging og lignende så kan innlegget bli dårlig og ikke tatt seriøst kun pga det.

Dessuten blir det jævla slitsomt å lese.

Leave a comment:

• Bohem1
    replied
    Hva med å ha en skriftlig norsktest?

Da vil man kunne få til et forum som ville være en drøm å lese for alle som er opptatte av orddelingsfeil og setningsoppbygning..

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Nei, for slurv. Det er ikke om å gjøre å skrive raskest og få flest mulig innlegg på en dag. Noen har glemt at det er kvalitet og ikke kvantitet som gjelder. Når man da etter gjentatte advarsler fortsetter å slurve, får man advarsel.
    tror det er mange som har med enn 3,4 innlegg pr dag

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Så man får advarsel for lett dysleksi?

Nei, for slurv. Det er ikke om å gjøre å skrive raskest og få flest mulig innlegg på en dag. Noen har glemt at det er kvalitet og ikke kvantitet som gjelder. Når man da etter gjentatte advarsler fortsetter å slurve, får man advarsel.

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Ikke alle,bare jeg.

Leave a comment:

• Ossunt
    replied
    Så man får advarsel for lett dysleksi?

Håp.

Leave a comment:

Working...
X