Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Link til første uleste melding

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Link til første uleste melding

Er det mulig å gjøre sånn at den lille pils som står ved siden av navnet på den som har skrevet siste innlegg i en tråd heller fører deg til første uleste innlegg etter siste besøk? Eventuelt - går det an å lage en egen liten knapp for dette?

Finnes denne funksjonen fra før sier jeg sorry på forhånd

Originally posted by kaputt View Post
    Er det mulig å gjøre sånn at den lille pils som står ved siden av navnet på den som har skrevet siste innlegg i en tråd heller fører deg til første uleste innlegg etter siste besøk? Eventuelt - går det an å lage en egen liten knapp for dette?

Finnes denne funksjonen fra før sier jeg sorry på forhånd
    Pilen på forumsforsiden tar deg til det sistskrevne innlegget, riktig.
    Dersom Du klikker deg inn på forumet det gjelder, vil det være en liten pil på trådene som inneholder uleste innlegg. Denne pilen tar deg til det eldte uleste innlegget i tråden.
    mvh

Ogni M

Comment

Mener du den hvite pilen i blå boks ved siden av nicket til den som har skrevet siste innlegg? For meg ser det ut som den ikke fører til første uleste innlegg, men til siste innlegget i tråden (altså innlegget som ble skrevet sist, selv om det er flere uleste). Men det du skriver hadde vært mye bedre
      Beaker

Comment

Originally posted by Beaker View Post
        Mener du den hvite pilen i blå boks ved siden av nicket til den som har skrevet siste innlegg? For meg ser det ut som den ikke fører til første uleste innlegg, men til siste innlegget i tråden (altså innlegget som ble skrevet sist, selv om det er flere uleste).
        Korrekt observert.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Det er 2 typer av disse ikonene

1. ikonet med pil til høyre gir deg siste innlegg. Dette ikonet ser du på hoved siden til forumet.

2. Ikonet med pil nedover gir deg første uleste innlegg, disse vil du se når du går inn på ett av forumene og ser på tråd oversikt.

Forøvrig tror jeg at du sikter til hovedsiden, så her trenger du bare å klikke på Tråd tittel for å komme til første uleste innlegg.
          Last edited by Teng; 08.02.2009, 07:58.
          Glenn Hillstrand

Comment

Originally posted by Teng View Post
            Det er 2 typer av disse ikonene

1. ikonet med pil til høyre gir deg siste innlegg. Dette ikonet ser du på hoved siden til forumet.

2. Ikonet med pil nedover gir deg første uleste innlegg, disse vil du se når du går inn på ett av forumene og ser på tråd oversikt.

Forøvrig tror jeg at du sikter til hovedsiden, så her trenger du bare å klikke på Tråd tittel for å komme til første uleste innlegg.
            Det er jo flott, takker.

Jeg liker best å lese forumet fra "Uleste innlegg"- knappen under brukernavnet oppe til høyre. Det var egentlig på den siden der jeg lurte på om det gikk an å legge en knapp som viste til første uleste og ikke siste. Men jeg kan endre mine vaner

Comment

Mulig jeg er blind, men hvor er disse nedover-pilene i trådoversikten?
              Beaker

Comment

Originally posted by Beaker View Post
                Mulig jeg er blind, men hvor er disse nedover-pilene i trådoversikten?
                Til venstre for trådens tittel, dersom tråden inneholder uleste innlegg.
                mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                  Det er jo flott, takker.

Jeg liker best å lese forumet fra "Uleste innlegg"- knappen under brukernavnet oppe til høyre. Det var egentlig på den siden der jeg lurte på om det gikk an å legge en knapp som viste til første uleste og ikke siste. Men jeg kan endre mine vaner
                  Når du bruker den funksjonen "Uleste innlegg" ser du Ikonen med pil nedover på venstre side av tråd tittel, så ved å klikke på den, kommer du til første uleste innlegg.
                  Så det du etterlyser eksisterer
                  Last edited by Teng; 08.02.2009, 23:02.
                  Glenn Hillstrand

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                    Til venstre for trådens tittel, dersom tråden inneholder uleste innlegg.
                    Jeg var blind ... takk!
                    Beaker

Comment

Når du bruker den funksjonen "Uleste innlegg" ser du Ikonen med pil nedover på venstre side av tråd tittel, så ved å klikke på den, kommer du til første uleste innlegg.
                      Så det du etterlyser eksisterer
                      Det skjer ingenting når jeg trykker der... Jeg bruker firefox, kan det være problemet?

Comment

Funker fint for meg (ver 3.0.6), så det er nok noe annet hos deg.
                        Glenn Hillstrand

Comment

Working...
                        X