Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Innlegg borte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Innlegg borte

Jeg la ut en link i tråden "for de som kjeder seg" når jeg satt på skolen igår (ja jeg kjeda meg)...

Den tråden måtte jeg hente opp fra langt bak i rekkene. Når jeg kom hjem så så jeg at innlegget ikke var der, og at tråden lå langt bak sånn som den gjorde før...

Er innlegget slettet av noen moderatorer eller har det skjedd noe feil når jeg satt å postet innlegget?
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Er innlegget slettet av noen moderatorer eller har det skjedd noe feil når jeg satt å postet innlegget?
    Jeg fant det igjen i forumet hvor alt som "slettes" flyttes til, dette er et forum kun moderatorer har tilgang til og hvor innlegg lever som referanse (les: mappa di) på hvorfor noe ikke fikk leve offentlig.

I ditt tilfelle er kommentaren at du kun klipte inn en lenke uten noen videre forklaring på lenka. Den regelen håndheves for at folk skal kunne prekvalifisere om de vil hoppe videre til innholdet bak lenka - altså avkreves det at man (kort) forklarer hva man kan forvente å finne bak lenka.

Like det eller ikke; slik er det
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ok, så jeg kan fint legge det ut på nytt bare jeg skriver hva det er?
      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
        Ok, så jeg kan fint legge det ut på nytt bare jeg skriver hva det er?
        Jepp, det er poenget
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
        X