Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fikk sms fra 2424: VIF-Molde

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fikk sms fra 2424: VIF-Molde

(...) noen andre som akkurat fikk to sms'er fra 2424 nettopp, den ene stod det "VIF-Molde 0-0 (90 min) kampen er ferdig" og den andre stod det "VIF-Molde 0-0 (45 min) pause"

Noen som drekker litt på jobb i dag eller?
    That's a potato

-Anita, 2009

Da er det vel bare å sette alle penga sine på uavgjort i den kampen da :P
    IKAROS

Comment

Originally posted by // haz View Post
      (...) noen andre som akkurat fikk to sms'er fra 2424 nettopp, den ene stod det "VIF-Molde 0-0 (90 min) kampen er ferdig" og den andre stod det "VIF-Molde 0-0 (45 min) pause"

2424 hører ikke til VIFs tjenester. (http://www.vif-fotball.no/article605092.ece)

Vi har 2229 eller 2242.
      Jeg er på alle tjenster fra VIF og har ikke fått medlingene du viser til. Har ei heller sendt ut noe i dag.

Comment

Synes det er svært skuffende at vi ikke klarer å putte hjemme mot molde og kun tar ett poeng. Positivt at forsvaret og troy holder nullen selv om ingen av spillerne våre utmerket seg i kampen.

Comment

Nå er det krise!

Bojan må få spille fast. Strand er rævva. Berre er "over-the-top". Martin er feit. Moa er nå ikke verd mer enn hundre tusen. Daniel er i regresjon som spiss og flanke. Bengt og Martin var på Peppes, sammen! Toro er veik og hvor var støtten fra KLANEN!

Comment

hehehe... utrolig funny

Flere som gleder seg til søndag eller?!?! Come on!!
            That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Men hva er det dommern driver med i denna kampen a?
              Skulle trudd det er den dårlige broren til Edvartsen jo.
              Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by // haz View Post

Fikk de samme to.

Skjønte bæret og sendte 'Hvilken kamp?' tilbake. Fikk bare et standardsvar.

Det ER noen som drekker på jobb...

Comment

Working...
                X