Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem vinner EM?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skog View Post
    Alle de gutta er i den rette alderen også. Hvordan kan Zenit ha fem midtbanespillere i landslagsklasse i toppalder? Det er litt utrolig.
    Gazprom vel.
    mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by maestro View Post
      Prøver meg med et langskudd: Frankrike. Har egentlig ikke peiling på hvor de står, men etter fiaskoen i VM for to år siden, tror jeg de har samlet seg og er alltid giftige framover. Håper på Spania dog...
      ...og da er franskmenna i gang igjen! Tørker seg i ræva med drakta til lag"kameraten", hyling i fransk media osv. Kan vel antaa at langskuddet mitt havna godt oppe på rad 35.. Smarting, den godeste Evra
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
        ...og da er franskmenna i gang igjen! Tørker seg i ræva med drakta til lag"kameraten", hyling i fransk media osv. Kan vel antaa at langskuddet mitt havna godt oppe på rad 35.. Smarting, den godeste Evra
        Evra kan umulig ha lyst til å være på landslaget.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Tyskland tar dette enkelt. De har den beste troppen, og får alltid ut potensialet sitt i turneringer. Og skulle det ende i straffekonk er det god tysk tradisjon å vinne.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
            Tyskland tar dette enkelt. De har den beste troppen, og får alltid ut potensialet sitt i turneringer. Og skulle det ende i straffekonk er det god tysk tradisjon å vinne.
            Møter de Spania, vinner de ihvertfall ikke enkelt! :-P

Comment

Jeg satser penga mine på at Frankrike vinner EM.

Les Bleus er tilbake!
              - I år tar vi alt -

Comment

Working...
              X