Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Den lokale pizzasjappa mi har egen EM-meny

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dikern View Post
    Det er flere av pizzaene som har Hinterschinken. I alle andre land er jo skinke ensbetydende med rumpa på grisen, men tyskerne trenger kanskje litt ekstra detaljering?
    Nå har jeg lest meg litt opp på det. Det finnes også Vorderschinken som er laget av kjøttet i forbeina og er et dårligere produkt.
    mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
      Nå har jeg lest meg litt opp på det. Det finnes også Vorderschinken som er laget av kjøttet i forbeina og er et dårligere produkt.
      Jeg er såpass konservativ at for meg er skinke ensbetydende med grisens bakende. Jeg liker nok best tradisjonell norsk spekeskinke, men er også tilbøyelig til moderne varianter som parmaskinke. Skinkestek liker jeg forøvrig ikke. Min lokale pizzasjappa, Tøyen Halal Burger, har oppsiktsvekkende nok skinke som topping på to varianter. Til tross for at det står ett stort skilt med "Kun Halal Kjøtt" bak disken...

Desverre har de ingen EM-meny heller. For 110 kroner får man likevel en levelig smaksopplevelse.
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
      X