Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VM kval.kamp Norge - Albania 22. mars kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Drillo kødda: http://www.tv2.no/sport/fotball/land...a-4012535.html

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
      Nå snakker vi brannslukking i verdensklasse... Løgn fra ende til annen.

Comment

Så kan man vinkle saken dit at journalister stiller de merkligste spørsmål i tide og utide og at Drillo kansje synes spørsmålet rett og slett var uviktig iforhold til de 3 poengene Norge er avhengig av for å nå ett VM sluttspill.....
        Satt å så på intervjuet og jeg måtte faktisk glise av svaret hans og vi "alle" så glimte i øya hans og forsto at det viktigste i en VM kvalik er 3 poeng!!! At mediatroll får dumme svar og kliner det utover i aviser,nett etc etc sier mer om journalistene som spør dumt og inbiller seg alt..... Noe vi i Vålerenga vell har fått merke i mange år!!
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
          Så kan man vinkle saken dit at journalister stiller de merkligste spørsmål i tide og utide og at Drillo kansje synes spørsmålet rett og slett var uviktig iforhold til de 3 poengene Norge er avhengig av for å nå ett VM sluttspill.....
          Satt å så på intervjuet og jeg måtte faktisk glise av svaret hans og vi "alle" så glimte i øya hans og forsto at det viktigste i en VM kvalik er 3 poeng!!! At mediatroll får dumme svar og kliner det utover i aviser,nett etc etc sier mer om journalistene som spør dumt og inbiller seg alt..... Noe vi i Vålerenga vell har fått merke i mange år!!
          Men man må tenke seg om før man sier noe sånt. At du som sitter og ser på intervjuet kanskje skjønner noe, betyr ikke at han fyren (jeg) som leser om det i avisen eller på en nettavis dagen etterpå får samme inntrykket.

Konteksten er dritviktig og i stedet for å vitse sånn samtidig som debatten om for tidlig seriestart og synkende tilskuertall pågår så er det kanskje greit å svare nøytralt?

Jeg blei ikke overbevist av brannslukkinga hans.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
            Men man må tenke seg om før man sier noe sånt. At du som sitter og ser på intervjuet kanskje skjønner noe, betyr ikke at han fyren (jeg) som leser om det i avisen eller på en nettavis dagen etterpå får samme inntrykket.

Konteksten er dritviktig og i stedet for å vitse sånn samtidig som debatten om for tidlig seriestart og synkende tilskuertall pågår så er det kanskje greit å svare nøytralt?

Jeg blei ikke overbevist av brannslukkinga hans.
            Er det ikke da intervjuer som må ta en liten vurdering i hva som blir fortalt og i hvilken setting ting blir sagt til han? Skjønner jo veldig godt at det som står med store bokstaver i avisa "er sant" men her gikk altså intervjuer/media ute med en påstand som Drillo må bortforklare dagen etter og selvfølgelig er det morro med fulle tribuner!! Men hvis valget ble full stadio og tap eller 5 på tribunen og god tur til VM i Brasil..Hva hadde du da svart?? Forøvrig er jeg lite imponert over mediahverdagen da alt blir for tabloid og en liten negativ kommentar drukner i det positivet dessverre.....
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Dette er jo veldig enkelt synes jeg:
              Drillo er 100% opptatt av å vinne kampen. Det er sånn det skal være. Så burde alle skjønne at han derfor også er interessert i alle små og store ting som kan hjelpe oss med det. Mange tilskuere på hjemmebane er en av mange sånne ting, men han synes nok at det er litt begrensa hva han sjøl kan gjøre med akkurat hvor mange som kommer.

Blir i overkant sutrete og hårsårt synes jeg når folk synes dette er hårreisende...

Comment

Helt enig med Drillo, for oversatt betyr det han sier "dette er fotballforbundets jobb", mener jeg. Drillo er ansvarlig for det sportslige og resultater, fotballforbundet er ansvarlig for at totalproduktet er noe folk vil ha, og da til en overkommelig pris.

Når jeg drar for se Vålerenga så betaler jeg litt over 100 kroner per kamp, jeg får stå og synge, og ta helt av når det er på sin plass. Skal jeg se landskamp er det 1/4-parten så morsomt (og da må vi vinne) og 3 til 4 ganger så dyrt.

Hadde fotballforbundet halvert prisene så hadde det selvsagt kommet flere folk. Problemet er bare at det er kun økonomien som teller, og hvis det bare kommer 50% flere folk om de halverer prisene så tjener de jo 33% mer på å opprettholde prisene, og da gidder de ikke.
                Jeg mener at NFFs oppgave er å få fullsatt stadion, om det så krever at billettene koster 20 kroner stk.

Comment

Øl servering hadde løst mye.

Comment

Poenget mitt er at Drillo er en del av pakka som landslaget, NFF og Tippeligaen er. Det er veldig dårlig stil å si at man driter i om det er tilskuere der uansett hvor spøkefull tonen er. At hans fokus er å vinne kampen er soleklart, det er ikke det jeg kritiserer. Kritikken min går på signaleffekten og hvordan fotballen blir framstilt. For dette gjelder ikke bare landslaget, dette gjelder også Tippeligaen.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                      Poenget mitt er at Drillo er en del av pakka som landslaget, NFF og Tippeligaen er. Det er veldig dårlig stil å si at man driter i om det er tilskuere der uansett hvor spøkefull tonen er. At hans fokus er å vinne kampen er soleklart, det er ikke det jeg kritiserer. Kritikken min går på signaleffekten og hvordan fotballen blir framstilt. For dette gjelder ikke bare landslaget, dette gjelder også Tippeligaen.
                      Jeg er ikke uenig i det du skriver her. Det var nok litt klønete sagt, men det blir jo blåst ut av alle proposjoner synes jeg. Så synes jeg det blir litt feil å frata alle de inkompetente journalistene - med sensasjonskrav hengende over seg - for eget ansvar for å gjengi en historie sånn at hovedinnholdet faktisk blir oppfatta riktig av leserne.
                      Hvordan noen kan tru at han faktisk driter i hvor mange som kommer og ser kampene, er det jeg ikke helt skjønner.

Comment

NSA-Feltet stenges i kveld

Har du billett på NSA-kvota må du kjøpe ny på andre felt.

http://fotballsupporter.no/index.php...et-mot-albania
                        Ei kasse, er passe!!

Comment

Originally posted by way_ View Post
                          Takk NFF og NTF. Dere har hatt god suksess med å jage supporterne vekk fra tribunene i Tippeligaen. Drillo følger opp ved å ta opp tråden direkte med å være fullstendig likegyldig til norske supportere på landskamp.

Det er bare å ta av seg hatten og gratulere.

Drillo, på fredag heier jeg på Albania.
                          Veit nå ikke om Drillo er SÅ likegyldig... Og jeg heier på Norge uansett.

Men en annen greie: Drillo kritiserte Albanske spillere ganske kraftig for å filme ('ruller rundt ekstra og vrir seg som om de skulle ha brukket beinet på tre steder - og 10 sekunder eterpå er dem oppe og løper' - fra TV2 "sporten etter sporten" kl. 21.35 i går)

Men har Drillo egentlig sagt noe som helst om svalestupet til Aleksander Søderlund i hjemmekampen mot Slovenia. Kan ikkke skjønne at DET var noe annet enn filming. Men det skaffa Norge et mål og poeng. (Veit ikke om Albanerne har filma seg til poeng... Filma noe har'em nok, men hva har de fått ut av det? Like mye som Norge? Dunno...)

Solskjær var kritisk til Søderlund i etterkant av den kampen - og Solskjær fikk vel kjeft for det, men jeg mener han hadde rett.

Vel, vel - håper på en fairspilt kamp og en fortjent norsk seier uten svalestup og dommerfeil...

Comment

Aiai, for en kamp og for et resultat... Vi kommer neppe til VM denne gangen, men håper uansett at Søderlund og Riise snart droppes fra landslaget.
                            Var det virkelig dette vi starta tippeligaen to uker for tidlig for å få til ?

Comment

Working...
                            X