Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Millitærfarga fotballdrakter ok, eller ikke? (Napolis nye bortedrakt)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Millitærfarga fotballdrakter ok, eller ikke? (Napolis nye bortedrakt)

Den Italienske Serie A-klubben Napoli, skal spille i millitærfarga bortetrøyer i sesongen som kommer.
    En Italiensk General er forbanna over det han mener er misbruk av tilnærma millitære uniformer...

http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10105706

Virker jo litt søkt. Fotballen skal jo ikke akkurat være voldelig etc... At de liksom skal symbolisere 'Napoli mot røkla', virker noe søkt...
    Noen andre meninger?

Napoli har jo en sånn holdning til resten av Italia, det er vel egentlig Italias svar på Bergen. Synes det passer dem.

Comment

Originally posted by skog View Post
      Napoli har jo en sånn holdning til resten av Italia, det er vel egentlig Italias svar på Bergen. Synes det passer dem.
      Tja, ('Hva skal Napoli med resten av verden?' het det visst der for lenge siden...)
      Men det jeg har hørt fra Italienske venner, er at Milanesere er aller mest høye på pæra...De er jo de rikeste - og mange av dem er veldig klar over det.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
        Tja, ('Hva skal Napoli med resten av verden?' het det visst der for lenge siden...)
        Men det jeg har hørt fra Italienske venner, er at Milanesere er aller mest høye på pæra...De er jo de rikeste - og mange av dem er veldig klar over det.
        Husker jeg var i Manchester når Milan møtte Juventus i CL-finalen. Fullt av milanesere på trikkeholdeplassen, også kom det en dritmøkkete bygningsarbeider. Folka begynte å synge "napolitaner" til han.

Comment

Working...
        X