Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye landslagsdrakter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye landslagsdrakter?

Er det noen som vet om Norge får ny draktleverandør eller i det minste nye drakter i overskuelig fremtid?
    Det inneværende settet er opprinnelig merket 2012/2013 og er ikke lenger å få tak i de aller fleste steder.

Originally posted by hp29 View Post
    Er det noen som vet om Norge får ny draktleverandør eller i det minste nye drakter i overskuelig fremtid?
    Det inneværende settet er opprinnelig merket 2012/2013 og er ikke lenger å få tak i de aller fleste steder.
    Norge må leve med Umbro i minst 2 år til, altså ut 2016.. Men kommer sikkert et nytt sett ja.
    Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by donny View Post
      Norge må leve med Umbro i minst 2 år til, altså ut 2016.. Men kommer sikkert et nytt sett ja.
      Må rette opp meg selv gitt. Årets sesong er siste med Umbro ser det ut til.
      http://www.aftenposten.no/100Sport/i...t-461345_1.snd

Da blir det vel Nike da, kan ikke tro noe annet enn at NFF dilter etter FA.

Comment

Originally posted by donny View Post
        Da blir det vel Nike da, kan ikke tro noe annet enn at NFF dilter etter FA.
        Hva vet du som ingen andre vet siden du kan påstå at NFF dilter etter noen som helst?

Jeg tipper Nike tilbød den beste dealen jeg, end of story.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Nike fra 2015 ja. Hadde rent personlig håpet på Adidas men det kunne jo vært verre (hei Kappa).

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
            Hva vet du som ingen andre vet siden du kan påstå at NFF dilter etter noen som helst?

Jeg tipper Nike tilbød den beste dealen jeg, end of story.
            Enkel matte uansett hvordan man vrir og vender på det

Comment

Working...
            X