Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Landsen 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det må/bør bli 9 poeng på det neste 3 kampene.
    Hvis vi taper hjemme mot Tsjekkia tror jeg vi ikke har sjanse på 2. plassen.
    Hvis vi får mindre enn 7 poeng de neste 3 kampene er det vel ikke noe vits i å ha Høgmo sittende?

Han har vist seg som en taktiker på linje med en Bestemor.
    Jeg tror jeg aldri har sett en verre taktikk enn mot Ungarn. Og jeg tror det skjer igjen

Comment

Viktig å huske på at ting snur fort i landslagsfotball også, da. Et par gode resultater, og så er Per Messias tilbake for fult. Vanskelig å si hvor mye tid Høgmo skal få. Så lenge vi ikke har et åpenbart tilgjengelig alternativ som kan steppe inn her og nå, så bør han få en fair sjanse til å rette opp den grusomme starten (prestasjonsmessig, ikke resultatmessig). Forventer ikke at vi klarer å kvalifisere oss til VM, men forventer å se et lag som spiller med en helt annen glød og vilje enn vi så mot Tyskland. Forventer også noen gode resultater mot Nord-Irland og Tsjekkia, selv om de per nå er bedre fotballag enn oss.

PM burde vært byttet ut etter fadesen mot Ungarn. Når det ikke ble gjort, så må vi nesten bare gjøre det beste ut av situasjonen foreløpig.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
        Det må/bør bli 9 poeng på det neste 3 kampene.
        Hvis vi taper hjemme mot Tsjekkia tror jeg vi ikke har sjanse på 2. plassen.
        Hvis vi får mindre enn 7 poeng de neste 3 kampene er det vel ikke noe vits i å ha Høgmo sittende?

Han har vist seg som en taktiker på linje med en Bestemor.
        Jeg tror jeg aldri har sett en verre taktikk enn mot Ungarn. Og jeg tror det skjer igjen
        Vi skal nå spille borte mot Tsjekkia, ikke hjemme. Skal vi kreve seier der?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Vi skal nå spille borte mot Tsjekkia, ikke hjemme. Skal vi kreve seier der?
          Beklager så feil der.
          Bør ha poeng ja, uenig?

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
            Beklager så feil der.
            Bør ha poeng ja, uenig?
            Jeg er ikke uenig at vi bør ha poeng, men er uenig at vi skal kreve poeng borte mot et antatt bedre lag.
            Er nå landslagstreneren til Tsjekkia som bør få sparken om Tsjekkia ikke slår Norge hjemme, siden de ikke klarte å slå Nord-Irland sist, så presset er definitivt på Tsjekkia.

Comment

Skulle Høgmo levere, så er det ingen grunn til å sparke han selvsagt.
              Fadesen mot Tyskland er hans avskjed nesten uansett...

Comment

Originally posted by Trym View Post
                Fadesen mot Tyskland er hans avskjed nesten uansett...
                Var det seriøst?

Comment

Var det seriøst?
                  Hadde vi hatt kompetente folk i forbundet så hadde han aldri blitt tilbudt jobben, men det har vi ikke ergo så sitter han minst ut kvalikken. Under normale omstendigheter så ville han ha fått sparken etter tyskland kampen. Ikke fordi vi taper, men det er måten vi taper på og måten han forklarer tapet på etter kampen. Tror det er den flaueste oppvisningen av et norsk landslag noen sinne...

Comment

Norges tropp til kamper mot Aserbajdsjan og San Marino

https://www.fotball.no/landslag/norg...og-san-marino/
                    https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Utrolig viktig med full pott i de 2 kampene.

Comment

Originally posted by Trym View Post
                        Hadde vi hatt kompetente folk i forbundet så hadde han aldri blitt tilbudt jobben, men det har vi ikke ergo så sitter han minst ut kvalikken. Under normale omstendigheter så ville han ha fått sparken etter tyskland kampen. Ikke fordi vi taper, men det er måten vi taper på og måten han forklarer tapet på etter kampen. Tror det er den flaueste oppvisningen av et norsk landslag noen sinne...
                        Vi ble temmelig utspilt ja! Men, jeg husker godt de to bortekampene i VM-kvalikken 94 borte mot Nederland og England hvor vi på en eller annen måte klarte uavgjort etter å ha blitt rundspilt til de grader. Det var da Gud var norsk! :-)

Comment

Det er så pinlig. Høgmo kan jo ikke få fortsette nå.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Det er så pinlig. Høgmo kan jo ikke få fortsette nå.

Katastrofe, skam!!
                            Høgmo skulle vært borte etter Ungarn kampen.
                            Problemet nå er at det ikke er så lett å finne en trener som er midt i sesongen.
                            Har en følelse på at Solbakken blir ansatt når Superligaen er over for sesongen.

Comment

Jeg har ventet på at mediene skal ta sitt "ansvar", og i kveld krever (hittil) VG og Aftenposten på kommentatorplass Høgmos avgang.

Det bør være den velkjente dråpen.

Hvis ikke så må det sterkere krefter til, og da er det opp til oss som betaler for "moroa".

Jeg har to billetter til matchen på tirsdag, og de blir ikke brukt hvis Høgmo står på sidelinjen.

Det handler ikke om å være medgangssupporter. Det handler om å si fra når man mener at nok er nok. Og der er jeg.

Duck - dukk!! - jeg sparker!
                              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det bør rulle flere hoder enn bare Pej sitt. Nils Johan tar sikkert ansvar Stoltenberg-style og blir, men han sitter på et ansvar for kursen skuta tar i kraft av rollen som toppfotballsjef.
                                Eneste akseptable løsning er strengt talt at Nils Johan og Per Mathias i fellesskap gjennomfører seppuku i midtsirkelen på Ullevål som pauseunderholdning mot San Marino.
                                In the beginning the Universe was created.
                                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                                - Douglas Adams

Comment

Working...
                                X