Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Landsen 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LameDuck View Post
    Jeg har ventet på at mediene skal ta sitt "ansvar", og i kveld krever (hittil) VG og Aftenposten på kommentatorplass Høgmos avgang.

Det bør være den velkjente dråpen.

Hvis ikke så må det sterkere krefter til, og da er det opp til oss som betaler for "moroa".

Jeg har to billetter til matchen på tirsdag, og de blir ikke brukt hvis Høgmo står på sidelinjen.

Det handler ikke om å være medgangssupporter. Det handler om å si fra når man mener at nok er nok. Og der er jeg.

Duck - dukk!! - jeg sparker!
    Beklager å måtte si det, men de er så "lammet" i sin egen tåke at dette tapet nok har gått over allerede i dag. Begge to kommer til å sitte en god stund til...

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
      Har en følelse på at Solbakken blir ansatt når Superligaen er over for sesongen.
      Jeg har en følelse på at Solbakken har lyst til å prøve seg ute i en større liga igjen, hvis det er tilfelle håper jeg vi ser utenlands for en gangs skyld. Solbakken har jo vært klar tidligere så det kan jo skje hvis FCK ryker ut av CL tidlig.

Comment

Originally posted by Trym View Post
        Beklager å måtte si det, men de er så "lammet" i sin egen tåke at dette tapet nok har gått over allerede i dag. Begge to kommer til å sitte en god stund til...
        Fotballpresident Terje Svendsen nektet å frede Høgmo etter skandaletapet i Baku.

– Vi har ikke gjort noen evaluering ennå. Vi tar med oss San Marino-kampen, så ser vi hva vi gjør etter det, sa han til TV 2.

Jeg tror Høgmo er ferdig, unnskyldningene hans er gjennomskuet og han later som at alt er fint. "Vi tar med oss gode ting videre" . Virker som en desperat mann som klamrer seg til jobben.

Mulig han blir sittende ut kvalikken hvis de ikke har en erstatter på plass. Hvis de har en klar så tror jeg ikke Høgmo leder Norge mot Tsjekkia. Han er uansett ferdig etter kvalikken.

Comment

Personen som tar over har uansett en kjempe jobb foran seg. Har vanskeligheter for å se at alt skal bli fryd og gjammen med ny trener. Det er jo åpenbart at de har problemer med å score mål. Statistikken lyver ikke og 14 sjanser skal være nok til å score ett par mål på dette nivået. Et skifte må til når spillerene har mistet troen på prosjektet og spiller for halv maskin. Noen av spillerene må også gå i seg selv, flaut å ikke gi alt når du representerer ditt eget land. Kanskje på tide å få ut noen med klippekort og inn med nytt!

Comment

Høgmos dager bør være talte etter San Marino matchen.
            Noen av disse såkalte ekspertene mener at det bør inn en som kjenner norsk fotball.
            Jeg ser poenget. Samtidig mener jeg at det bør inn en som klarer å tenke litt annerledes og som ikke har fått med seg for mye av debatten som går i landet.
            Da ser jeg en aktuell mann, altså en som både har litt peiling men som også er noe utenfor; han heter Erik Hamren.
            Så spørs det om han har lyst.

Comment

Jeg undrer mer og mer hvorfor Høgmo ble ansatt som landslagsjef:

https://no.wikipedia.org/wiki/Per-Mathias_H%C3%B8gmo

Hva er det mannen har på Cv'n som tilsa at han skulle bli landslagsjef?'
              Mannen har et seriegull med Rbk på herre nivå. Det skjedde mens Høgmo var permitert halve sesongen.
              Ellers har han Ol gull med damene, jeg er ikke imot damefotball, men det kan ikke sammenlignes med herrer dessverre.

Få inn hva som helst, Hamren, Solbakken, Sir Alex Fergeson. Få inn noen som har vunnet noe! Vi trenger vinner mentalitet!
              Ikke en mann som ser progresjon når vi har tapt 5-1.

Comment

Jeg undrer mer og mer hvorfor Høgmo ble ansatt som landslagsjef:

https://no.wikipedia.org/wiki/Per-Mathias_H%C3%B8gmo

Hva er det mannen har på Cv'n som tilsa at han skulle bli landslagsjef?'
                Mannen har et seriegull med Rbk på herre nivå. Det skjedde mens Høgmo var permitert halve sesongen.
                Ellers har han Ol gull med damene, jeg er ikke imot damefotball, men det kan ikke sammenlignes med herrer dessverre.

Få inn hva som helst, Hamren, Solbakken, Sir Alex Fergeson. Få inn noen som har vunnet noe! Vi trenger vinner mentalitet!
                Ikke en mann som ser progresjon når vi har tapt 5-1.
                Svaret på det spørsmålet er. Nils Johan Semb, men antakelig med Kjetil Siem som presset dette frem i stedet for å få inn Ståle Solbakken...

Comment

Synd at Bob Bradley akkurat signa for Swansea, ellers hadde han vært mitt førstevalg. Hvorfor må det på død og liv være en nordmann bak spakene??
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                    Synd at Bob Bradley akkurat signa for Swansea, ellers hadde han vært mitt førstevalg. Hvorfor må det på død og liv være en nordmann bak spakene??
                    Spør NØFF

Comment

Spør NØFF
                      Interessant om vi finner en utenlandsk trener, men lurer på om vi er i nærheten av å kunne tilby lønn som kan konkurrere med det de eventuelt har fra før av, med mindre vi finner en skandinavisk trener.

Comment

Høgmo uttaler at han så mye positivt:
                        http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423271027.html
                        Spørsmålene er da:
                        Er han dum?
                        Arrogant?
                        Drita?
                        Eller har han en diagnose som gjør at han lever i en annen verden enn resten av oss?

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                          Hvorfor må det på død og liv være en nordmann bak spakene??
                          Vegard Forren rakk ikke å lære seg engelsk da han var i Southampton.

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Reka mener at hans navn bør være høyt på lista som lands sjef.

https://www.nrk.no/sport/rekdal-om-l...sta-1.13172925

Comment

Lars Lågerback imponerte for Island og på spillemateriell stiller vi ganske likt, slo de jo hjemme før EM. Hadde vært spennende å se hva han hadde fått til med Norge. Han har vel kun en rådgiver rolle i Sverige som det ikke burde være noe problem å vike fra. Så spørs det jo om han er motivert, eller kanskje litt mett etter suksessen med Island. Han burde stå på lista ihvertfall.

Comment

60 minutter på Ullevaal, og 1-1 mellom Norge og San Marino. Haha, komisk elendig.

Comment

Working...
                                X