Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Landsen 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIFpatriot
    replied
    wiziwig.ru

Få klovnen Høgmo vekk.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Noen som har en grei link til kampen. Dplay vil ikke vise utenfor norge, og dem klarer å merke at jeg bruker ip changer :-(

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Ny landskamp, Nye muligheter idag klokka 20:45 på max eller I Praha hvis man er der!

Formsvake Tsjekkia tar imot formsvake Norge.
    Det har vært veldig mye negativitet, og det er flaut at folk håper Norge taper slik at Høgmo må gå.
    Men når det er sagt med tap så må han gå, så det er vinn eller forsvinn for den mannen.

Tarik og Omar har fått god kjemi I det siste i Olympiakos, håper Høgmo har sett det og lar dem fortsette med kjemien de har hatt.

Håper personlig på følgende lag:

--------------Jarstein--------------

Omar-- Forren--Hovland-- Allesami

Tarik-- Skjelbred- Johansen--Dæhli

-----------------Dio-----------------
    -----------------King----------------

Lykke til!

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Da er kanskje hukommelsen ikke helt med, selv om NRK kun talte 6 sjanser av varierende farlighet.

Nok om det: fakta er at manglende kvalitet mot Aserbadsjan felte den relativt realistiske drømmen om EM, og at den samme manglende kvaliteten allerede har felt den litt mer håpefulle drømmen om VM.
    4 poeng på 3 kamper mot Aserbadsjan kvalifiserer til sparken. Det er min klare mening....
    Utifra kun de kampene, så er jeg enig. Men totalt sett hadde Norge en bra poengfangst i den samme kvalikken. 6 seiere, en uavgjort og 3 tap er greit nok(19 poeng). Etter min mening, ikke grunnlag for sparken, med mindre man blander Norge med en a-nasjon.
    Tror ikke Norge er bedre akkurat nå, og ihvertfall ikke i nærheten av de spillerne vi hadde på 90-tallet. Ikke enda ihvertfall, til det er laget kanskje i overkant ungt, ihvertfall det yngste laget i EM-kvalifiseringa.
    Men tar gjerne Ståle Solbakken jeg, men er veldig usikker på om det blir veldig mye bedring med en gang. Har mine tvil, for Solbakken kan heller ikke skyte ballen i mål for spillerne. Personlige feil og dårlige avslutninger fra godt hold, det må spillerne ta på seg skylda for. Vi får se hva som skjer etter kampen mot Tsjekkia!

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Jeg mener å huske at Norge skapte mange sjanser hjemme mot Aserbadsjan, og et rask søk på nettet så skriver VG at Norge skapte 7-8 store sjanser mot Aserbadsjan
    Da er kanskje hukommelsen ikke helt med, selv om NRK kun talte 6 sjanser av varierende farlighet.

Nok om det: fakta er at manglende kvalitet mot Aserbadsjan felte den relativt realistiske drømmen om EM, og at den samme manglende kvaliteten allerede har felt den litt mer håpefulle drømmen om VM.
    4 poeng på 3 kamper mot Aserbadsjan kvalifiserer til sparken. Det er min klare mening....

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Et lag som ikke evner å skape en eneste sjanse mot Aserbadsjan på hjemmebane fortjener ikke em-plass (uavhengig av hvor nærme vi var i Roma, og alt som gikk galt i kampene mot Ungarn).
    Jeg mener å huske at Norge skapte mange sjanser hjemme mot Aserbadsjan, og et rask søk på nettet så skriver VG at Norge skapte 7-8 store sjanser mot Aserbadsjan

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Hehe det tror jeg ikke skjer. Han var 17 minutter unna å ta oss direkte til EM i en mye tøffere gruppe sist.
    Vedr dette argumentet her:
    Det er altså slik at dersom vi hadde evna å slå Aserbadsjan hjemme så hadde vi vært klare for EM før kampen mot Italia.
    Et lag som ikke evner å skape en eneste sjanse mot Aserbadsjan på hjemmebane fortjener ikke em-plass (uavhengig av hvor nærme vi var i Roma, og alt som gikk galt i kampene mot Ungarn).

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by christer1913 View Post
    Ungarn var på papiret det desidert svakeste laget vi kunne møtt i play off.
    Og når vi ble så rundspilt der, kan du bare tenke det hvordan det hadde gått mot bedre lag.
    Vi ble ikke rundspilt av Ungarn! Burde ha vunnet hjemmekampen, men Ungarn traff på taktikken bedre enn oss og har dessutten et mye mer erfarent lag. Norge har heller aldri gått videre fra en play-off. Ungarn var litt som Norge under Drillo i forrige kvalikk der de hadde et svakere landslag, men var sterke taktisk.

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Prøver på ingen måte å forsvare Høgmo her men det skal jo sies at Ungarn var en rimelig seig motstander. Rutinerte arbeidshester som kom seg til slutspillet fordi de spilte som ett lag. Mot Norge som da var Europas yngste Landslag. Forsvarer på ingen måte Høgmo sine taktiske disposisjoner i kampen, men greit å nevne at de fleste undervurderte Ungarn kraftig. Skal også sies at sommerens EM var noe av det svakeste EM jeg har sett på lenge.
    Ungarn var på papiret det desidert svakeste laget vi kunne møtt i play off.
    Og når vi ble så rundspilt der, kan du bare tenke det hvordan det hadde gått mot bedre lag.

Nå har Høgmo en mulighet til, det er borte mot Tsjekkia. Hvis vi vinner der blir vi ikke kvitt karen tror jeg. Da har vi også en mulighet. Taper vi, da er det kroken på døra både for VM og Høgmo.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Men når det virkelig gjallt, og motstanden var middels, var han evigheter unna 90 min med fordærvelse...
    Prøver på ingen måte å forsvare Høgmo her men det skal jo sies at Ungarn var en rimelig seig motstander. Rutinerte arbeidshester som kom seg til slutspillet fordi de spilte som ett lag. Mot Norge som da var Europas yngste Landslag. Forsvarer på ingen måte Høgmo sine taktiske disposisjoner i kampen, men greit å nevne at de fleste undervurderte Ungarn kraftig. Skal også sies at sommerens EM var noe av det svakeste EM jeg har sett på lenge.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Men når det virkelig gjallt, og motstanden var middels, var han evigheter unna 90 min med fordærvelse...(skulle ha kvittet oss med han da, og signa Bob Bradley)
    Og Bradley var aktuell? Tror han har større ambisjoner enn å trene et middelmådig landslag. Han har åpenbart lang større ambisjoner selv om han trente Stabæk.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Hehe det tror jeg ikke skjer. Han var 17 minutter unna å ta oss direkte til EM i en mye tøffere gruppe sist.
    Men når det virkelig gjallt, og motstanden var middels, var han evigheter unna 90 min med fordærvelse...(skulle ha kvittet oss med han da, og signa Bob Bradley)

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Ja, med Per Mattis som trener er de lagene Tsjekkia, Nord Irland og Aserbadjan..... say no more

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Men uavgjort borte mot Tyskland, det skjer ikke. Tyskland er rett og slett for overlegne i denne gruppa her!
    3 lag er jevngode etter Tyskland, så her blir det nok veldig spennende til slutt. At vi skal gå igjennom dette gruppespillet her uten feilskjær, det er ikke realistisk engang. Realistisk sett, så bør vi være jævli fornøyde med å klare å komme som nummer 2.
    Ja, med Per Mattis som trener er de lagene Tsjekkia, Nord Irland og Aserbadjan..... say no more

Leave a comment:

• Gladhaug
    replied
    Ja mente, som VG også skriver, at Tyskland borte ikke bør regnes med. Vi må vinne resten av de andre kampene for å være rimelig sikre på playoff, men det kan funke med en uavgjort eller et tap også, selv om med et tap er veeeeldig usannsynlig. Man må ha oppimot 20 poeng for å vanligvis komme til playoff.

Leave a comment:

Working...
X