Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VM kvalik Norge - Tyskland 4. september kl. 20:45

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VM kvalik Norge - Tyskland 4. september kl. 20:45

Billettsalget starter fredag 17. juni kl. 09:00

Som sikkert mange andre har jeg fått e-post fra NFF

Vi åpner VM-kvalifiseringen mot ingen ringere enn regjerende verdensmester Tyskland! Kampen spilles på Ullevaal Stadion 4. september kl. 20:45.
    Billettsalget starter fredag 17. juni kl. 09:00.

Maksgrense på 6 billetter pr kunde. Kun personer bosatt i Norge kan kjøpe billetter
    https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Til info: Norge - Tyskland utsolgt....

NSA - Velkommen til en ny, spennende kvalifisering!
    http://fotballsupporter.no/index.php...ter/landslaget

Comment

Landslagstroppen mot Hviterussland og Tyskland

https://www.fotball.no/landslag/norg...d-og-tyskland/

Comment

Tre nye spillere i landslagstroppen
        Alexander Sørloth, Magnus Wolf Eikrem og Mohammed Abdellaoue er tatt ut i Norges tropp til de to kommende kampene

https://www.fotball.no/landslag/norg...dslagstroppen/

Comment

Finner ikke hvilken kanal dagens kamp mot Hviterussland skal gå på.
          Noen som vet? (Jada, Google er din venn, finn ut av det sjæl, blabla. Jeg klarte ikke...må ha hjelp...skammer meg ikke).
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
            Finner ikke hvilken kanal dagens kamp mot Hviterussland skal gå på.
            Noen som vet? (Jada, Google er din venn, finn ut av det sjæl, blabla. Jeg klarte ikke...må ha hjelp...skammer meg ikke).
            MAX 19:30 (ti tegn)

Comment

Originally posted by Loffen View Post
              MAX 19:30 (ti tegn)
              Takk! (ti tegn til)
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Henriksen, Johansen og Tettey var tydeligvis helt ute av kampform, og flytta ikke beina sine fort nok. Skulle Norge ha en mulighet til å få poeng mot Tyskland, så må nok samtlige spillere være i toppform. Når Skjelbred heller ikke var tilgjengelig, så lurer jeg på hvem som skulle kommet inn. Selnæs burde antagligvis ha starta, i og med at han er godt igang i Frankrike, men han var veldig svak mot Hviterussland.
                Ellers var de to fra Oslo øst foran de som hadde mest å by på! I utgangspunktet tenkte jeg at dette var et bra tidspunkt å møte tyskerne på, men litt med tanke på skadene og lite spilletid de sentrale på Norge, så var det lite Norge hadde å by på.
                Synes heller ikke at Berisha bør spille på høyrekant, men med Helland ute så er det kanskje begrensa med muligheter. Kanskje Ødegaard, men han hadde kanskje slitt enda mer med fysikken.
                Høgmo sier han at han tok ut riktig lag! Hvilket lag mener dere at han burde ha tatt ut?
                Burde han ha tatt ut et helt annet lag, når så mange av grunnstammen var ute av form?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                  Henriksen, Johansen og Tettey var tydeligvis helt ute av kampform, og flytta ikke beina sine fort nok.
                  Hvorfor bruker han disse når de er ute av kampform? bare for å kunne bruke det som unnskyldning etter kampen? Her sitter for eksempel en Eikrem som har 15 målgivende for Malmø og i kjempeform. En Jo Inge Berget som har vært en stor bidragsyter for Malmø, hvorfor kommer ikke han innpå i 2 omgang for en svak Berisha. Nei jeg tror ikke Høgmo valgte riktig lag her. Johansen og Tettey ut, Eikrem og Selnæs inn. Kunne man kanskje brukt en Linnes på kant? han er jo god både offensiv og deffensivt og spilte en del ving i Molde.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    Hvorfor bruker han disse når de er ute av kampform? bare for å kunne bruke det som unnskyldning etter kampen? Her sitter for eksempel en Eikrem som har 15 målgivende for Malmø og i kjempeform. En Jo Inge Berget som har vært en stor bidragsyter for Malmø, hvorfor kommer ikke han innpå i 2 omgang for en svak Berisha. Nei jeg tror ikke Høgmo valgte riktig lag her. Johansen og Tettey ut, Eikrem og Selnæs inn. Kunne man kanskje brukt en Linnes på kant? han er jo god både offensiv og deffensivt og spilte en del ving i Molde.
                    Eikrem er jeg litt skeptisk til om han holder nivået, ihvertfall som en av de to hengende midtbanespillerne. Eventuelt gått inn for Henriksen som offensiv! Selnæs er jeg enig i at burde ha starta, og han gjorde en god jobb såvidt jeg kunne se.
                    Linnes er litt i samme situasjon som de andre, nemlig at han ikke har spilt mye for Galatasaray. Han hadde uansett vært mer komfertabel der enn Berisha vil jeg tro. Berget kunne muligens spilt på høyre, selv om han spiller mest på venstre. Dio ser forsåvidt vass ut på venstrekant og var kanskje vår beste.
                    Skulle jeg dratt fram et navn, så kunne muligens Midtsjø vært et godt alternativ.
                    Veldig tung start dette her, så nå må vi bare ta 6 poeng på de 2 neste kampene. Forhåpentligvis er det flere som er i form, før bortekampen mot Tsjekkia.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                      Jeg ble neste paralysert når jeg så hvor dårlige Tettey og Johansen var. Dem har mest skyld i tapet. Alltid på etterskudd. Og hva er det med touchen til Tettey? Han har likle hardt mottak som skudd! Hvordan Høgmo klarer å ta ut de uten form er ett mysterium. han kan umulig ha lenge igjen som landslags trener. Det som er kuult er at når han får sparken i høst (hvis NFF for sumla seg til å gjøre noe) har Zahid og Berge begge spillt ett par kamper til, og utmerket seg, og blir med i diskusjonen til en fremtidsrettet norsk trener (gjerne en utenlandsk med pondus)
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Jeg ble neste paralysert når jeg så hvor dårlige Tettey og Johansen var. Dem har mest skyld i tapet. Alltid på etterskudd. Og hva er det med touchen til Tettey? Han har likle hardt mottak som skudd! Hvordan Høgmo klarer å ta ut de uten form er ett mysterium. han kan umulig ha lenge igjen som landslags trener. Det som er kuult er at når han får sparken i høst (hvis NFF for sumla seg til å gjøre noe) har Zahid og Berge begge spillt ett par kamper til, og utmerket seg, og blir med i diskusjonen til en fremtidsrettet norsk trener (gjerne en utenlandsk med pondus)
                        Tettey og Johansen var skremmende dårlig, og Henriksen var fraværende. Johansen kunne fort fått rødt kort, da han var på etterskudd hele tiden etter det gule kortet.
                        Tettey var til tider meget god i kvalifiseringa sist, kanskje vår beste spiller, men det han har vist mot Hviterussland og Tyskland så er han laaangt unna den formen.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                          Tettey var til tider meget god i kvalifiseringa sist, kanskje vår beste spiller, men det han har vist mot Hviterussland og Tyskland så er han laaangt unna den formen.
                          Synest nesten det var skummelt å se. Hvordan kan man plutselig bli i så dårlig form. Er jo nesten fristende å skylde på treneren :-)
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Synest nesten det var skummelt å se. Hvordan kan man plutselig bli i så dårlig form. Er jo nesten fristende å skylde på treneren :-)
                            hehe
                            Han var jo meget god under samme trener for under et år siden, men mulig skaden han fikk har noe å si.
                            Han burde kanskje ikke ha spilt(samme med Johansen)i det hele tatt, men da spørs det om ikke Høgmo hadde fått høre det da også.

Comment

Tettey er gjerne litt av og på også. Litt enten eller og igår hadde han stein i skoen. Så helt merkelig ut hvordan han prøvde å vende bakover for så å miste ballen gang på gang. En annen som var allergisk mot ballen var Berisha og helt på trynet at han fikk 90 min. Nei, en sånn total formsvikt kan også ha med at spillerene har mistet troen på prosjektet.

Comment

Working...
                              X