Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Ny landslagssjef blir presentert 1/2/2017 kl. 12:00
Det ville ha vært katastrofe!! Han har trent u-lag samt Hønefoss..
Nff bekreftet at dette er en langsiktig løsning.
Da har vi lest 2 forskjellige ting.
Jeg forsto det slik at ansettelsen nå, blir en kortsiktig løsning. Alternativet tidligere var jo Nils Johan Semb..
Jeg vet ikke hva som er værst; Semb eller Smerud. Kan hende at Smerud er et trenertalent, men jævli skeptisk til at dette er lurt! Noen som vet hvorfor Lagerbæck takket nei?
Edit: ser at TV2 skriver at det IKKE er en kortsiktig løsning. Isåfall, er jo dette en rar ansettelse hvis det stemmer. Stakkars fyr!
Da har vi lest 2 forskjellige ting.
Jeg forsto det slik at ansettelsen nå, blir en kortsiktig løsning. Alternativet tidligere var jo Nils Johan Semb..
Jeg vet ikke hva som er værst; Semb eller Smerud. Kan hende at Smerud er et trenertalent, men jævli skeptisk til at dette er lurt! Noen som vet hvorfor Lagerbæck takket nei?
Meget bra at vi får inn en mann som ikke har gått gjennom systemet til nøff. Kanskje det er det som skal til for å ta Norge til sluttspill? Uansett, nøff skal få kred for den ansettelsen. Meget meget bra signering
Jeg mener vi ikke kunne fått noen bedre sjef enn Lagerbäck. Han har allerede bevist at han kan få mye ut av lite, gjennom tydelige arbeidsoppgaver og mønstre i spillet.
Fantastisk bra at Solbakken ikke ønsket stillingen. Uendelig takknemlig for at Solskjær ikke er ny sjef. De har ikke bevist annet enn at de kan få sånn passe ut av masse.
Strålende fornøyd er jeg!
In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment