Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Test 2019-04-30

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Administrator
    started a topic Test 2019-04-30

Test 2019-04-30

Test etter oppgradering til vB 5.5.1

• eiks
    replied
    Hvis du trykker på "Forums", så tår nederst .. Mark channels read..

Leave a comment:

• Morrison
    replied
    Jeg savner knappen "merk alle innlegg som lest" - finnes den i ny versjon? Den var en knapp jeg brukte mye for å slette tråder jeg ikke brydde meg om.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by torerik View Post

Hvordan bruker man den? Jeg får også kunopp nyeste/oppdaterte tråder, ikke hvordan enkelt finne rett til siste uleste innlegget i den aktuelle tråden.. Og man kan gå til aller siste innlegget, men ikke siste uleste som man kunne før
    Det er en pil til venstre for emnet. Trykk på den.

Leave a comment:

• torerik
    replied
    Originally posted by tasse View Post

Whats new funker den. I alle fall for meg. Brukte den akkurat, for å finne ditt innlegg
    Hvordan bruker man den? Jeg får også kunopp nyeste/oppdaterte tråder, ikke hvordan enkelt finne rett til siste uleste innlegget i den aktuelle tråden.. Og man kan gå til aller siste innlegget, men ikke siste uleste som man kunne før

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by tasse View Post

Whats new funker den. I alle fall for meg. Brukte den akkurat, for å finne ditt innlegg
    Jepp, fungerer for meg også.

Leave a comment:

• tasse
    replied
    Originally posted by Stix10 View Post
    Savner den gamle "whats new"-fanen. Den "latest activity" viser kun nyeste lagde tråder, ikke nyeste innlegg. Hvertfall utfra det jeg klarer å finne

Leave a comment:

• Stix10
    replied
    Savner den gamle "whats new"-fanen. Den "latest activity" viser kun nyeste lagde tråder, ikke nyeste innlegg. Hvertfall utfra det jeg klarer å finne

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Test bulleted list Nivå 1
    Nivå 2
    Nivå 3
    Numbered list
    test
    test
    test
    neste nivåå
    Bulleted list er ikke aktivert, ikke numbered list heller. Dette kan være fornuftig å aktivere. Det er veldig ryddig å benytte hvis man ønsker å liste opp ting og skape litt system i argumentene.

De fleste emotes er også deaktivert, også sånne praktiske som tommelopp og tommelned.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Test bulleted list Nivå 1
    Nivå 2
    Nivå 3
    Numbered list
    test
    test
    test
    neste nivåå

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Test test

supertest
    [CODE]mindretest[/CODE]

[HTML]enda er test[/HTML]

Spiller Antall mål
    1 Bojan 8
    2 3
    3 4
    4

<iframe width="640" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/fPdMRna01s0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Bla bla
    litt mer
    hei og hopp
    mindre
    testtest

TEST TEST TEST

Ny skrifttype

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    For den som har tatt initiativ til dette, vil jeg si følgende: jeg er elsker deg. Sånn, da er det sagt

Dette har jeg savnet så vanvittig lenge.

Leave a comment:

• usbenga
    replied
    Spennende, visste ikke om at det skulle skje nå. Håper det funker, ny tippekonk er lagt ut.

Leave a comment:

• Administrator
    replied
    Ny test, virker reply?

Leave a comment:

Working...
X