Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ny Enga side

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny Enga side

Jobber med å lage en side som skal omhandle Vålerenga. Det vil komme diverse ting på siden som bilder, videoer, kamfakta og litt annet. Domene er kjøpt og webhotell er kjøpt, siden er også ferdig, men ikke publisert. Som du kansje skjønner trenger jeg litt hjelp til siden. Har du mulighet til å ta bilder, skrive et lite referat fra kampen eller kansje skrive et lite turreferat? Eller kansje du har noe annet å bidra med? ta kontakt å send meg en PM

[url]www.enbyettlag.com[/url]

Re: Ny Enga side

Da er siden oppe. Bilder, video og litt fakta rundt Sandefjord kampen er å finne på siden. Vil du hjelpe til så er det bare å sende meg en PM!

Webdesignet er av det "ikke avanserte" slaget men

vil bli bedre utover sommeren.

Comment

Webdesignet aleine er grunn til å holde seg unna. Burde gjøres noe med FORT.
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:11 skrev geirb:

> Webdesignet aleine er grunn til å holde seg unna. Burde gjøres noe med FORT.

Ok, hold deg unna du. Jeg har aldri i livet laget en web side, jeg er 15år å har ingen form for utdannelse innen web. Dette er kun en hobby side, bare noe jeg pusler med på fritiden. Siden som er oppe nå er en "midlertidlig" side, det kommer et annet design. Så hvis du har noe problem med siden så anbefaler jeg bare at du holder deg unna!

Siden er ikke laget for å sjarmere folk i senk men for å gi folk noen bilder og filmer fra kamper.

Comment

Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:27 skrev kanari grillen:

> Ok, hold deg unna du. Jeg har aldri i livet laget en web side, jeg er 15år å har ingen form for utdannelse innen web. Dette er kun en hobby side, bare noe jeg pusler med på fritiden. Siden som er oppe nå er en "midlertidlig" side, det kommer et annet design. Så hvis du har noe problem med siden så anbefaler jeg bare at du holder deg unna!

>

> Siden er ikke laget for å sjarmere folk i senk men for å gi folk noen bilder og filmer fra kamper.

Ikke meningen å gjøre deg sint, var mere ment som info om at du burde fikse designet kjapt, da det seriøst trengs hjelp.

Dersom du trenger HTML hjelp, så bare spør på PM, så skal jeg forsøke å hjelpe deg om du vil.

Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:39 skrev geirb:

> Ikke meningen å gjøre deg sint, var mere ment som info om at du burde fikse designet kjapt, da det seriøst trengs hjelp.

>

> Dersom du trenger HTML hjelp, så bare spør på PM, så skal jeg forsøke å hjelpe deg om du vil.

Greit at designet er dårlig, men husk det er første gang jeg driver med web!. Første prioritet er å legge ut bilder og videoer fra kamper og turer så får designet komme etterhvert når jeg har lært mer om HTML koder og slikt. Det vil komme et annet design.

Comment

En liten greie kan det virke som, men faktisk ganske viktig. Rød skrift på blå bakgrunn er svært utydelig.
              in Absinthia

Comment

Syntes du er flink jeg, kanari grillen!

Comment

jeg synes siden og bildene var kjempe fine! Forøvrig synes jeg dere "proffe" kan kontakte han på pm med hjelp, noe han jo faktisk ber om! Stå på kanarigrillen, gleder meg til flere bilder framover!

Comment

Bare bruk tiden du trenger å stå på..vi jobber med side selv vi også,er ikke så lett det der ass..
                    Mua Panettaa

Comment

Ikke sleng "dritt" til folk som gjør en innsats. Alle nye sider om denne deilige klubben er velkommen. Gi hjelp hvis man har noe på hjertet.

Kan forøvrig nada om dette.

Stå på og lykke til.

Comment

Bilder og video fra Hønefosskampen er ute på siden nå.

Ta en titt!

Comment

Herlig den snutten fra Enga-Sandefjord. Kjempe hvis vi får mere av dette fra kampene fremover.

Comment

Fin side, og flott video fra Sandefjordkampen. Stå på!
                            DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Working...
                            X