Jobber med å lage en side som skal omhandle Vålerenga. Det vil komme diverse ting på siden som bilder, videoer, kamfakta og litt annet. Domene er kjøpt og webhotell er kjøpt, siden er også ferdig, men ikke publisert. Som du kansje skjønner trenger jeg litt hjelp til siden. Har du mulighet til å ta bilder, skrive et lite referat fra kampen eller kansje skrive et lite turreferat? Eller kansje du har noe annet å bidra med? ta kontakt å send meg en PM
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Ny Enga side
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Ny Enga side
Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:11 skrev geirb:
> Webdesignet aleine er grunn til å holde seg unna. Burde gjøres noe med FORT.
Ok, hold deg unna du. Jeg har aldri i livet laget en web side, jeg er 15år å har ingen form for utdannelse innen web. Dette er kun en hobby side, bare noe jeg pusler med på fritiden. Siden som er oppe nå er en "midlertidlig" side, det kommer et annet design. Så hvis du har noe problem med siden så anbefaler jeg bare at du holder deg unna!
Siden er ikke laget for å sjarmere folk i senk men for å gi folk noen bilder og filmer fra kamper.[url]www.enbyettlag.com[/url]
Comment
-
Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:27 skrev kanari grillen:
> Ok, hold deg unna du. Jeg har aldri i livet laget en web side, jeg er 15år å har ingen form for utdannelse innen web. Dette er kun en hobby side, bare noe jeg pusler med på fritiden. Siden som er oppe nå er en "midlertidlig" side, det kommer et annet design. Så hvis du har noe problem med siden så anbefaler jeg bare at du holder deg unna!
>
> Siden er ikke laget for å sjarmere folk i senk men for å gi folk noen bilder og filmer fra kamper.
Ikke meningen å gjøre deg sint, var mere ment som info om at du burde fikse designet kjapt, da det seriøst trengs hjelp.
Dersom du trenger HTML hjelp, så bare spør på PM, så skal jeg forsøke å hjelpe deg om du vil.
Geir Bergerud
En By, Ett Lag
Comment
-
Sitat: Den tir, 04 juli 2006 21:39 skrev geirb:
> Ikke meningen å gjøre deg sint, var mere ment som info om at du burde fikse designet kjapt, da det seriøst trengs hjelp.
>
> Dersom du trenger HTML hjelp, så bare spør på PM, så skal jeg forsøke å hjelpe deg om du vil.
Greit at designet er dårlig, men husk det er første gang jeg driver med web!. Første prioritet er å legge ut bilder og videoer fra kamper og turer så får designet komme etterhvert når jeg har lært mer om HTML koder og slikt. Det vil komme et annet design.
[url]www.enbyettlag.com[/url]
Comment
Comment