Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

pc problemer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pc problemer

Noen som har noen forslag til en butikk eller "pc doktor" som jeg kan betro min pc til? Maskinen er for god til å skrotes men den frøys helt i Romjula og det er nå ikke mulig å få lagt inn operativsystemet på nytt, jeg endte til sluttmed å formaterte hardisken uten at det hjalp. Jeg klarte å komme inn i safe mode helt i begynnelsen (nå får jeg ikke til det heller) å fikk hentet ut en del bilder mm så ingen ting har gått tapt.
    Har dette VIF relevans? Tja... jeg bruker den til en del VIF stoff og skulle så gjerne begynt å bruke den i forbindelse med et cd/bok prosjekt vi jobber med i forbindelse med 100 årsjubileumet. For ikke å glemme ny t-shirt til Kjell & Co på Bohemen som skal vel til trykkern innen 14 dager (Dartmania 5).

Så har noen et firma eller privatperson å anbefale så gi meg et hint. Dette er så klart noe jeg betaler for. Nå sitter jeg på en gammel bærebar som nekter å kjøre nyere versjoner av Photshop og Illustrator og er utrolig treg.

God Nytt år

Hilsen Jørund

http://www.finnfirma.no/infoside/tec...rg/580645.html

Han her får det meste på stell
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Takk.
      Da ringer jeg ham å hører. Hvis ikke så gikk jeg forbi en liten sjappe ca halveis i Theresesgt (like ovenfor Bislet) der de reparerte til en fastpris på 850,- Var en ung svenske som tok meg imot og virket serviceminded nok. Noen som kjenner til de? Hvis din man ikke kan komme å hente så blir den sjappa i Theresesgt nærmest for meg, har jo ikke bil og bor i Ullevålsalleen så må slepe den med meg på trikken (det er en stasjonær pc).

Comment

Da er pc`en på vei til han du annbefalte, han henter og bringer.
        Takk for tips.

Comment

Working...
        X