Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga kombivogn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga kombivogn

Vålerenga kombivogn selges da den ikke blir brukt så mye som jeg skulle ønske..Myk bag, stelleveske, myggnetting, regntrekk. Styret kan enkelt snus, så du får ungen andre vei. Kjempe god å trille :O) Brukt noen få ganger..

Originally posted by Nuttis View Post
    Vålerenga kombivogn selges da den ikke blir brukt så mye som jeg skulle ønske..Myk bag, stelleveske, myggnetting, regntrekk. Styret kan enkelt snus, så du får ungen andre vei. Kjempe god å trille :O) Brukt noen få ganger..
    Vi har en slik, tung bruk siden februar 2011, fortsatt i daglig bruk. Byttet i ny tilsvarende i fjor høst da en bolt gikk til skogs.

Vær obs på at på begge de vi har hatt så har hjulene hatt en tendens til å løsne. Helt ufarlig, men jeg banner like jævlig hver gang.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Min søster har en slik, som hun fikk til jul av oss i fjor. På vårparten i år, når det var endel bra sommerdager, sto den ute i solen i noen timer. Når hun brukte den etter det, "knakk" styret. Så nå, hver gang hun bruker vognen er hun redd for at hele skal brekke av og vogna går til helvete. Såvidt jeg vet skal hun få byttet den, for en vogn skal ikke bli ødelagt av å stå ute.

Og som Nesrene sier, hjulene har en lei tendens til å dette av. *banne*

Comment

Oj, det er ikke bra..Har ikke opplevd noe galt med den. Ikke lett å selge den da ;(

Comment

Working...
        X