Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra 16 MAI

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bilder fra 16 MAI

Er det noen som har noen bilder fra 16 mai kampen??

Originally posted by wrangler View Post
    Er det noen som har noen bilder fra 16 mai kampen??
    Sotahjørnets Venner har akkurat nå publisert noen bilder.
    http://www.hjesus.com/sota/index.php?p=albumin&r=b
    in Absinthia

Comment

Hva står det på bannerne? ".. gull og stakk fra brann"

Comment

Originally posted by Magister View Post
        Hva står det på bannerne? ".. gull og stakk fra brann"
        Skikkelige baller hadde kun én mann, han ga dere gull og stakk fra brann

Comment

Legg forøvrig merke til dokumentasjonen av hvor mange politi, vektere og stadionverter det var foran oss, men de løfta knapt et øyebryn da de to jentene gikk forbi for å provosere oss. Dette er rett etter at Brann tok ledelsen.
          in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
            Legg forøvrig merke til dokumentasjonen av hvor mange politi, vektere og stadionverter det var foran oss, men de løfta knapt et øyebryn da de to jentene gikk forbi for å provosere oss. Dette er rett etter at Brann tok ledelsen.
            Eller da 10 stykker kom fra venstre ving inn foran klanen rett etter målet.
            Den sikkerheten ønsket de personnummeret mitt for....
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

de brydde seg ikke om de jævla bergensera.. kun om oss.. det samme når vi sto utenfor bussen.. folk sto utenfor å slang dritt og spytta..

Comment

Originally posted by Hjesus View Post

så nå ikke ut som om de to småjentene var ute etter å provosere klanen.

syns det var en fin ramme rundt kampen, at noen bergensere hoverer og provoserer klanen med sanger når man tar ledelsen 1-0 må man vel kunne tåle uten at sablene skal sitte løst av den grunn.

spytting og skjellsord etter kampen fikk jeg ikke med meg, men i så tilfelle trist.

uansett takk for kampen, god kamp mellom to gode lag. Dere hadde fortjent 1 poeng.

Comment

Faktisk overrasket over hvor hyggelig stemning det var utenfor stadion. Jeg tok bussen fra sentrum med noen andre klansfolk, og det var hyggelig tone mellom oss og de brannsupporterne som var på bussen.
                  Ned og rundt stadion møtte vi ingen som var ute etter trøbbel, men litt humoristisk slenging med leppa må man vel tåle.

Tror jeg tar turen neste år og.

Comment

Working...
                  X