Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kan du hjelpe meg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan du hjelpe meg?

Jeg trenger deres hjelp!

Jeg driver for tiden med en master som omhandler fotball og supportere, og trenger da noen til å svare på kun et par spørsmål både etter og før kampen som var idag. Det er mest sannsynlig den korteste spørreundersøkelsen dere har vært med på, og dere vil hjelpe en medsupporter....

Jeg trenger 25 besvarelser før kamp, og 25 etter kamp.
    Vålerenga Før Kamp

Vålerenga Etter

Håper det er noen behjelpelige sjeler der ute

PS: Man kan ikke svare på begge besvarelsene

Øhm, kan du være litt mer spesifikk her; skal vi svare på spørsmålene "før" og "etter" som vi husker følelsen av situasjonen "før" og "etter" kampen i går, eller skal vi svare på spørsmålene rett "før" vi går på kamp (da blir vel lørdag neste sjanse), eller rett "etter" at vi kom hjem?

(Skal gjerne svare altså, bare kjekt å vite om jeg skal svare på "før" eller "etter", siden vi nå definitivt er "etter" kampen, og (som du kanskje har merket) du la ut undersøkelsen rimelig lenge etter at de fleste av oss hadde gått til og fra kampen i går...)
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Spørsmålene (3 stk) "etter kamp" handler om Hafslund! Ikke mye å bruke tiden på.

Comment

Tok litt tid før jeg ble godkjent på forumet, så slengte det ut, da det egentlig ikke spiller noen rolle.... Men tusen takk folkens

Comment

Hva f...

har hafslund med din master om fotball og supportere?!

Comment

Originally posted by Greverudbussen Festkomitè View Post
            har hafslund med din master om fotball og supportere?!
            hehe han er mest sannsynlig konsulent i hafslund

Comment

Working...
            X