Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Betaling 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Betaling 2009

Jeg har ramla litt av lasset når det gjelder alle de nye metodene for året, fant akkurat ut at ingen sier fra til meg at sesongkorter er klart for henting...

Samme er ståa med klansavgiften, har jeg fått en giro jeg ikke har fått med meg eller er det noe fancy smancy finn-det-ut-sjæl løsning der og?

Hvis det er 150 kroner som før så klarer jeg jo alltids og overføre det med mindre kontonummeret har endret seg....

Føler meg gammel men er ung.

Originally posted by Alex Malager View Post
    Jeg har ramla litt av lasset når det gjelder alle de nye metodene for året, fant akkurat ut at ingen sier fra til meg at sesongkorter er klart for henting...

Samme er ståa med klansavgiften, har jeg fått en giro jeg ikke har fått med meg eller er det noe fancy smancy finn-det-ut-sjæl løsning der og?

Hvis det er 150 kroner som før så klarer jeg jo alltids og overføre det med mindre kontonummeret har endret seg....

Føler meg gammel men er ung.
    Det fulgte en giro med et Klansrop i fjor.
    Ellers har du all nødvendig (?) informasjon her.
    mvh

Ogni M

Comment

Nettopp, så alt er egentlig som før bortsett fra at jeg har rota da.

Takker, får det vel til.

Comment

klans kort?

Er det noen som har fått klans kortene sine? bare lurer siden det stod på klanen.no at de håpet de skulle komme før påske.

Comment

<- ikke fått de enda.
          Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Her er ett tidligere svar fra Greger som er vara i styret:

Det er fortsatt ingen som har fått medlemskort. Kortene ble bestilt før påske, og sendes ut med en gang de er ferdigtrykka.
            Vi beklager selvfølgelig forsinkelsen, men forsikrer om at kortene er på vei.

-medlemsservice

Så smør dere med tålmodighet imens

Mikkel

Comment

Working...
            X