Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Røyking på Ullevaal..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Poor mans Bill Hicks...Ripper en del av materialet hans også.

Dorian Stefan
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Har ingenting i mot røyking, men bare en liten oppfordring til de som sitter på med sightseeingbussene... vær forsiktig med å røyke / hvor du holder røyken din. Jeg fikk varm aske rett i øyet da han forran meg røyka mens bussen kjørte.. svei som faen, men gikk heldigvis over etter 5 min..

Comment

Originally posted by arvegods View Post
        Jeg er for totalforbud av all slags form for røyking på stadioen,uansett dårlige nerver el hva man måtte ha av dårlig unnskyldning for å plage andre..
        Dere røykere klarer bare ikke å se dette fra ikkerøykerne sin side...
        Det er absolutt ikke behaglig å stå i røyklukta deres og å sammenligne dette med andre usmarte ting som snus etc er å snu på flisa for å dra debatten på ville veier....
        Det er en røykfri stadio,vanskeligere er det ikke
        Godt det er noen som gidder å bruke trappa og som tar hensyn..
        Siterer et tilfeldig innlegg.

Det er totalforbud mot "all slags form for røyking" på Ullevaal og de fleste andre baner.

Men, som jeg mener å ha lest i Bibelen, på våre tribuner gjelder våre regler. På kampene står ca 6 000 av oss på postbanken og i kola. Ved å ta en titt på de fleste tribunerelaterte trådene her inne tillater jeg meg å konkludere med at 100% enighet om røyking er umulig.

(og selv om jeg hater røyk, i hvert fall sigaretter, minner jeg om at det er 10 000 ledige seter på hjemmekampene)

Comment

Working...
        X