Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Blussing

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Blussing

Noen som forresten har bilder av det?

Comment

Fordi det hadde tatt fyr i papiret som UE hadde klipt opp og kastet rundt seg før starten på 1. omgang, og for å komme til blussene som lå og brant mellom beina på UE.

Comment

Vel, siden dette er en debatt om blussing, og ikke om utenomsportslige aktiviteter fra folk i UE, så må jeg si jeg ikke har noe problem med "blussing". At dette er "ulovlig" fra UEFA/NFFs side er greit, men ta feks. Bergensturene. Der er jo nesten blussing et "must". Ulovlig eller ei, så er vel fortsatt blussing regnet for tifo av både klanen og andre supportergrupper rundt om i landet.

Waalern, som savner ikke savner røykbombene vi brukte på Bislett, men synes det er greit med bluss....

PS. Blussavtalen med NFF

http://www.fotballsupporter.no/index...9&Itemid=1

Comment

Flott med stemning og farge på tribunen. Denne evige debatten angående UE er og blir latterlig. Meg bekjent, har det aldri vært noe bråk innad i klanen tilknyttet EU(og heller ikke med andre supportere). Om folk reagerer på drittslenging klans medlemmer imellom, har jeg en lang forbanna liste som vedrører alle andre en EU. Opplever de at disse gutta er tøffe i trynet, slik mange desverre kan være, be fyren stikke til helvete, slå eller si ifra til en vakt. Gjør i hvertfall alt annet enn å komme å taste om det i etterkant.....

Comment

Jeg skjønner virkelig ikke at det kan bli så mye diskusjon runt ett bluss. Det har ikke skjedd en dritt i ettertid hverken fra NFF eller fra media sålangt. Så vidt meg bekjent har ikke engang media nevnt det, De som irriterer seg så veldig over UE får ta det opp med Klanens styre eller evt klubben. UE har sikkert godt av å diskuteres i klanen sentralt uansett. det er jo såpass mye fuss med de, men pokker heller ett bluss er da ikke så mye å diskutere så lenge det ikke er blitt en stor sak av det. Litt må vi tåle

Comment

Blussing og røyk = Vakkert

Comment

tifo og blussing er for bønder. Det er nå min mening;-)

Det har jeg alltid ment og vil alltid mene. Men, når det er sagt, jeg kan ikke nekte dem som absolutt vil holde på med dette og gjøre det.

Comment

Working...
                X