Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter til bortekamper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter til bortekamper

Mulig noen har spurt om dette før, men fant ingen tråd i farta.
    Ser nå at det ikke kan kjøpes billetter på stadion på bortekamper. Vil det bli en fast greie? Det er veldig klønete for oss som ikke bor i Osloområdet. Jeg bor 1 times tid unna Oslo og det er ikke bare bare å få tak i billett lenger. Før hendte det at vi bare tok en bråbestemmelse på at vi skulle på bortekamp, men det går jo ikke nå lenger.
    Hva med de billettene man kan bestille via billettservice, er det plasser på bortefeltet der? Så kan man jo kanskje prøve seg på det.

Det er helt kokkos.

Forsøk fra NBF sin side å prøve å kontrollere bortesupporterne. Regner med at det er de få casuals episodene som har forekommet i fjor som er hovedgrunnen til dette idiotiske vedtaket.

Det kommer kun til å ende opp motsatt, det vil si at Klansfolk kjøper opp deler av hjemmestadion. Vi var 10 mann i Skien i går som ikke fikk kjøpt før kampdag og kjøpte opp billetter når vi kom til Skagerak stadion. Funka fett og var egentlig ganske kult å være Enga lads midt i Odd land. Da gjenstår det å se hvor mye egentlig sikkerheten forbedrer seg.

Comment

Er jo helt Idioti. I Skien i går var det jo plass til MANGE flere på Klansfeltet, da synes jeg det er idioti å ikke selge i døra.

Comment

Klanens styre har informert tidligere på klanen.no (inne blant annen informasjon) at man ikke er enige i denne ordningen, og at de jobber med å få den endret.

Comment

tipper det blir endel grupper som kjøper over nettet,blir spennende og se,lenge leve nff

Comment

Originally posted by Johannes View Post
            tipper det blir endel grupper som kjøper over nettet,blir spennende og se,lenge leve nff
            Denne gangen er det faktisk ikke NFF som er synderen...

http://www.klanen.no/bardisken/vedr_...il_bortekamper

(Dvs det er VIF som har laget disse reglene)

Comment

Tomt

Ser ut som om klubben er i ferd med å prøve å jage bort en del supportere, dette gjelder jo ikke bare i denne saken men på flere områder,,,tror de ønsker seg bare sittende supportere som ikke gjør ennet enn å klappe på kampene..
              snusk1

Comment

Originally posted by Eazychips View Post
                Er jo helt Idioti. I Skien i går var det jo plass til MANGE flere på Klansfeltet, da synes jeg det er idioti å ikke selge i døra.
                På Skagerak er det en egen billett luke for bortefans!
                Vi kjøpte der og sto med klanen..

Comment

Dette innlegget passer kanskje best her....

Dagens kamp borte mot Liiin, ble en trang affære på Gaza Øvre. Greit nok, klager ikke på akkurat det, trangt skaper liv. Men det som virkelig plager meg er folk som tar med seg små barn opp på sentrale Gaza, og tar opp plassen til oss som vil lage trøkk. Så en rekke småunger sitte med mødre og fedre på midten (sangfelt) i det kampen ble blåst i gang, og "henviste" flere av de faste i Gaza ned til nedre.. Ok, jeg vet dette var bortekamp, og ikke Vålerengas oppgave å fordele billetter, men folk må da selv forstå hvor de hører hjemme på tribunen....

Comment

Originally posted by Felinaldo View Post
                    Dette innlegget passer kanskje best her....

Dagens kamp borte mot Liiin, ble en trang affære på Gaza Øvre. Greit nok, klager ikke på akkurat det, trangt skaper liv. Men det som virkelig plager meg er folk som tar med seg små barn opp på sentrale Gaza, og tar opp plassen til oss som vil lage trøkk. Så en rekke småunger sitte med mødre og fedre på midten (sangfelt) i det kampen ble blåst i gang, og "henviste" flere av de faste i Gaza ned til nedre.. Ok, jeg vet dette var bortekamp, og ikke Vålerengas oppgave å fordele billetter, men folk må da selv forstå hvor de hører hjemme på tribunen....

Så enig, så enig. Synes egentlig dette trenger en egen tråd! Så kampen på TV idag desverre, men synes det var litt tamm stemning fra klanen. Stemmer det?

Comment

Stemninga var vel ganske grei, litt opp og ned etterhver som utligningene kommer, bærer nok litt preg av "bortekamp". Mye kommer av at vi ikke har våre "faste" plasser, hvor jeg har inntrykk av at det var mye turister og sofasupportere, som absolutt skulle ha med seg denne kampen. All ære til dere som til vanlig sitter hjemme og ser tvkamper, og møter opp til disse kampene, men finn deres plass på tribunen...Føler jeg gjentar flere innlegg i forum og artikler i Ropet og annet nå....Jeg syns det er veldig synd at ivrige sangere blir henvist til nedre grunnet det jeg har nevnt tidligere...

Comment

Stemninga var vel ganske grei, litt opp og ned etterhver som utligningene kommer, bærer nok litt preg av "bortekamp". Mye kommer av at vi ikke har våre "faste" plasser, hvor jeg har inntrykk av at det var mye turister og sofasupportere, som absolutt skulle ha med seg denne kampen. All ære til dere som til vanlig sitter hjemme og ser tvkamper, og møter opp til disse kampene, men finn deres plass på tribunen...Føler jeg gjentar flere innlegg i forum og artikler i Ropet og annet nå....Jeg syns det er veldig synd at ivrige sangere blir henvist til nedre grunnet det jeg har nevnt tidligere...
                        Det som er ett av problemene er at den "vanlige" supporteren som pleier å se på kamper hjemme, men dra på kamper av å til han/hun er ikke her inne! De får ikke den beskjeden om hvor de skal sette seg på kampene.

Comment

Godt poeng.....Løsningen for fremtidige oppgjøre borte mot Liin (hvis det blir flere vel og merke), er å sørge for en inndeling av nedre/øvre, med sesongkortene som bakgrunn for hvor en hører hjemme....

Comment

Godt poeng.....Løsningen for fremtidige oppgjøre borte mot Liin (hvis det blir flere vel og merke), er å sørge for en inndeling av nedre/øvre, med sesongkortene som bakgrunn for hvor en hører hjemme....
                            Ja, mener det var sånn forrige sesong jeg. At de som hadde sesongkort på øvredel fikk den plassen som de har til vanlig. Tydligvis ikke sånn i år?

Comment

Virka mer som først til mølla får først kjøtt på`n...

Comment

Working...
                              X