Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemskap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemskap

Hei!

Usikker på hvilken "avdeling" her på forumet denne tråden skulle i, men det får stå til

Betalte nye medlemsskapet mitt for cirka to uker siden, men har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding på at det er registrert eller noe. Noen her som vet hvor lang tid det pleier å ta? Sendte en mail til de, men har ikke hørt noe. Vet det er frivillighetsarbeid og at man må påregne noe svartid, men nå har det gått en stund, så.

Originally posted by Vålerenga_For_Alltid View Post
    Hei!

Usikker på hvilken "avdeling" her på forumet denne tråden skulle i, men det får stå til

Betalte nye medlemsskapet mitt for cirka to uker siden, men har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding på at det er registrert eller noe. Noen her som vet hvor lang tid det pleier å ta? Sendte en mail til de, men har ikke hørt noe. Vet det er frivillighetsarbeid og at man må påregne noe svartid, men nå har det gått en stund, så.
    jeg fornyet mitt medlemsskap den 02/12/2008, og har ikke hørt noe siden.
    så dine 2 uker kommer litt til kort :-)

Comment

Et eller annet har gått totalbambus i forhold til produksjon av medlemskort i år. Ta vare på kvitteringen du fikk da du betalte (eller bestill ny fra banken), den gjør samme susen.

Comment

Den siste beskjed vi fikk fra trykkeriet var at 5000 kort blei sendt ut mandag 20. april, og at de resterende (ca 3000 stk) blei sendt ut mandag 27. april.

Jeg har ikke snakka med noen som sier at de faktisk har mottatt kortet sitt ennå, noe jeg synes er litt rart hvis 5000 kort faktisk blei sendt ut for snart to uker sida.

Til nå har vi avventa situasjonen, men over helga skal jeg sørge for at vi undersøker hvor i systemet kortene er nå. Siden trykkeriet sier at kortene er sendt kan man anta at det har skjedd noe kluss hos Posten, men dette får vi komme tilbake til.

Foreløpig kan vi ikke gjøre annet enn å beklage -igjen- at kortene ennå ikke har kommet, og minne om at en kvittering på betalt medlemskap er et like gyldig bevis på at man er medlem som medlemskortet er.

greger, medlemsservice

Comment

Nok en fordel med å ha sesongkort.

Comment

Originally posted by Greger View Post
            Jeg har ikke snakka med noen som sier at de faktisk har mottatt kortet sitt ennå, noe jeg synes er litt rart hvis 5000 kort faktisk blei sendt ut for snart to uker sida.
            Mitt dumpa ned i postkassa idag tidlig en gang, så noen har i alle fall kommet fram. Vakkert kort for øvrig
            I'm yo huckleberry!

Comment

Originally posted by Bharg View Post
              Mitt dumpa ned i postkassa idag tidlig en gang, så noen har i alle fall kommet fram. Vakkert kort for øvrig
              Så bra!
              Det var godt å høre. Da tyder det på at det bare har vært en forsinkelse hos Posten, og ikke totalt sammenbrudd

Comment

Hmm, enda ikke fått noe, jeg. :-(

\Atle

Comment

@arinvoll
                  Når betalte du kontingenten? Har du sjekka at du ligger inne med riktig adresse på medlem.klanen.no?

Comment

Originally posted by arinvoll View Post
                    Hmm, enda ikke fått noe, jeg. :-(

\Atle
                    ikke jeg heller for den saks skyld :-) adresse riktig og betalte i desember i fjor.

Comment

Originally posted by Greger View Post
                      @arinvoll
                      Når betalte du kontingenten? Har du sjekka at du ligger inne med riktig adresse på medlem.klanen.no?
                      Betalte i desember. Har sendt inn kopi av kvittering slik du ba meg om.

\Atle

Comment

Originally posted by arinvoll View Post
                        Betalte i desember. Har sendt inn kopi av kvittering slik du ba meg om.

\Atle
                        En liten ting til: Adresse er også riktig. (Info om betaling, medlemskort, sesongkort etc. virker derimot litt tilfeldig)

Comment

Working...
                        X