Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvite tørkler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvite tørkler

Alle leser vel i avisen nå at slutten nærmer seg og avgangen til våre trenere er nær...Jeg vil kalle det en ren parodi at de fremdeles sitter ved roret etter lang tid med dårlige resultater og null fremgang.Martin sier nå at vi snart trenger en seier,strengt tatt burde vel denne flåsete kommentaren kommet for lenge siden,for tross alt,vi lever jo av 3-poengere....Uavhengig hvordan det går mot Molde i morgen,blir kanskje ikke så mange tilreisende,så oppfordrer jeg hjemmefansen til neste oppgjør på Ullevaal å ta med hvite tørkler slik de trofaste fansene nede i Spania bringer med seg når nok er nok....Jeg tror det vil bli en humorkveld uten sidestykke,men med en alvorlig undertone der vi ved å vifte med våre hvite lommettørkler eller lignende viser at vi nå er lei av det som har pågått i lang tid og ønsker oss et treneskifte fort som f...
    Tror med denne gesten at Martin skjønner at hans tid er forbi og han med dette har null tillit fra oss som ser vårt vakre Vålerenga nærmer seg en lavere divisjon...
    Kan dette være det som skal til?La oss stå sammen...Vel møtt

La oss stå sammen i motgang..ja!!
    Hvite tørkler, nei takk...det er for banalt etter min mening.

Comment

Originally posted by Einstein View Post
      La oss stå sammen...Vel møtt
      La oss stå sammen... i motgang.
      Er vel en av de skarpeste kritikerne av MA i det siste.
      Men å begynne med hvite trøkler er å ape etter en av de minst supporterende supporter grupperinger i Europa. Nei takk!

På (ved) banen støtter jeg alltid Enga (inkl. trenere) 100%.

Men her på forumet - og privat - kan jeg ytre min skepsis og kritikk.

Comment

tror det er viktig å gjøre dette på en måte som gjør at vi kan få beholde Martin som spiller, men det viktigste må uansett være at prosjekt Martin er over. bra innlegg av Kjell på Klanen. no, det var på tide. Husker ennå når han dro i gang 1 2 3 ha det Olle, men jeg håper at dette ikke blir ha det til martin, bare ha det til treneren Martin. Dette kan Martin snu til noe positivt, og han kan gå inn som en av de store i historien hvis han nå dedikerer seg som vif spiller ut karrieren

Comment

Originally posted by Ab Irato View Post
          La oss stå sammen... i motgang.

På (ved) banen støtter jeg alltid Enga (inkl. trenere) 100%.

Men her på forumet - og privat - kan jeg ytre min skepsis og kritikk.
          -Se det, ingen dum konklusjon. Så forbanna enkelt er det. Personlig må jeg legge til - også av og til når pressen maser....

Kjellsen.

Comment

Håper virkelig ikke vi drar den latterlige tradisjonen der inn norsk fotball.

Det ender med - akkuratt som i spania - at de blir vifta med i tide og utide.

Det ser bare for dumt ut, og det blir til slutt en overdrevet bruk av det...

Og om man tenker seg om er det vel bare en stille måte å bue på egne spillere på...
            IKAROS

Comment

Originally posted by Einstein View Post
              Tror med denne gesten at Martin skjønner at hans tid er forbi og han med dette har null tillit fra oss som ser vårt vakre Vålerenga nærmer seg en lavere divisjon...
              Jeg tror ikke noen behøver å fortelle Martin hvor mye vi misliker den sportslige situasjonen i Enga for tida, mannen er kanskje mye rart men dum er han ikke
              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

..syns vi skal fortsette som nå jeg - vi står igjen og hyller gutta etter match - samma faen hvordan dem presterer utpå der!!

-jada, ironisk ment-

terje

Comment

Vi er klanen. Vi skal støtte gutta ikke psyke dem ut!
                  Det gjelder også trenerne.

Comment

Hvite snørrfiller er noe av det styggeste som finnes innen fotballtradisjoner. Jeg kommer ALDRI til å gjøre det, og håper ingen andre gjør det.

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                      Hvite snørrfiller er noe av det styggeste som finnes innen fotballtradisjoner. Jeg kommer ALDRI til å gjøre det, og håper ingen andre gjør det.
                      Enig. Det er bare rett og slett for dumt. Jeg vil hverken ha noe pipekonsert eller buing på egne spillere. Hvite tørkler er nesten litt værre.
                      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                        Enig. Det er bare rett og slett for dumt. Jeg vil hverken ha noe pipekonsert eller buing på egne spillere. Hvite tørkler er nesten litt værre.
                        Det er ikke bare nesten verre. Det ER verre, fordi du allerede planlegger å bue på laget når du pakker tørkleet inn i lomma di før kampen.
                        mvh

Ogni M

Comment

Jeg støtter enga i tykt og tynt. Alle som prøver seg på å psyke ut eller ta noen av spillerne på enga har jeg overodet ikke noe til overs for!

Jeg er engasupporter i tykt og tynt!
                          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by peder View Post
                            tror det er viktig å gjøre dette på en måte som gjør at vi kan få beholde Martin som spiller, men det viktigste må uansett være at prosjekt Martin er over. bra innlegg av Kjell på Klanen. no, det var på tide. Husker ennå når han dro i gang 1 2 3 ha det Olle, men jeg håper at dette ikke blir ha det til martin, bare ha det til treneren Martin. Dette kan Martin snu til noe positivt, og han kan gå inn som en av de store i historien hvis han nå dedikerer seg som vif spiller ut karrieren
                            MA har tidligere uttalt at det er uaktuelt for han å spille for enga dersom han mister rollen som manager. Med andre ord, skal enga sparke MA må dette skje i et vindu, enten i sommer eller etter endt sesong.

Konklusjonen er altså at MA har full tillit, fordi styret ikke har noe annet alternativ inntil vinduet åpner.
                            Med andre ord, den type kritikk man etterlyser her har absolutt INGEN verdi.
                            Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

bare så jeg har min "rygg fri";

jeg er absolutt i mot hvite tørkler og piping mot våre egne.. det jeg derimot kjenner en viss(!) irritasjon over, er at vi på død og liv skal hylle spillera etter nok en begredelig/bedriten/horibel forestilling på banen!! faen ikke rart gutta flyr rundt som noen småkonger på/i byen når dem uansett er "guder" for oss på tribuna..

terje

Comment

Working...
                              X