Alle leser vel i avisen nå at slutten nærmer seg og avgangen til våre trenere er nær...Jeg vil kalle det en ren parodi at de fremdeles sitter ved roret etter lang tid med dårlige resultater og null fremgang.Martin sier nå at vi snart trenger en seier,strengt tatt burde vel denne flåsete kommentaren kommet for lenge siden,for tross alt,vi lever jo av 3-poengere....Uavhengig hvordan det går mot Molde i morgen,blir kanskje ikke så mange tilreisende,så oppfordrer jeg hjemmefansen til neste oppgjør på Ullevaal å ta med hvite tørkler slik de trofaste fansene nede i Spania bringer med seg når nok er nok....Jeg tror det vil bli en humorkveld uten sidestykke,men med en alvorlig undertone der vi ved å vifte med våre hvite lommettørkler eller lignende viser at vi nå er lei av det som har pågått i lang tid og ønsker oss et treneskifte fort som f...
Tror med denne gesten at Martin skjønner at hans tid er forbi og han med dette har null tillit fra oss som ser vårt vakre Vålerenga nærmer seg en lavere divisjon...
Kan dette være det som skal til?La oss stå sammen...Vel møtt
Tror med denne gesten at Martin skjønner at hans tid er forbi og han med dette har null tillit fra oss som ser vårt vakre Vålerenga nærmer seg en lavere divisjon...
Kan dette være det som skal til?La oss stå sammen...Vel møtt

Comment