Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lokalaviser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lokalaviser

Det finnes mange lokalaviser rundt om i Norge.
    De som har lag i eliteserien bruker mange spaltemeter på disse lagene. Ofte er det også diskusjonsmuligheter der.Hvorfor ikke forsvare Enga og det vi står for.
    Romerikes blad har til stadighet avstemning på om Lsk.
    Var inne på Fredrikstad blad før idag, og de kommer med ihvertfall 20 busser med bønder på bytur. De påstår også at de er de beste supporterne.Uten bedre viten selvsagt.Gleder oss til lørdag.

Originally posted by karild View Post
    Det finnes mange lokalaviser rundt om i Norge.
    De som har lag i eliteserien bruker mange spaltemeter på disse lagene. Ofte er det også diskusjonsmuligheter der.Hvorfor ikke forsvare Enga og det vi står for.
    Romerikes blad har til stadighet avstemning på om Lsk.
    Var inne på Fredrikstad blad før idag, og de kommer med ihvertfall 20 busser med bønder på bytur. De påstår også at de er de beste supporterne.Uten bedre viten selvsagt.Gleder oss til lørdag.
    At Romerikes Blad skriver om lsk er jo ikke så rart, da de er nettopp Romerikes Blad. Hadde vært rart om de hadde hatt Enga Magasinet, eller Brann magasinet for den saks skyld.

Gir det mening og forsvare enga i et lsk magasin??? skal du forsvare noe sjekk heller ut tribunekultur.com

Hva plankehaugen mener, får stå på dems regning. Men når Tornekrattet mener de er landets beste supportere står ikke verden til påske.
    Oslobajas

Comment

Hvis ikke jeg tar helt feil, er det en slags klage på oslo-avisene? som jeg for så vidt kan si meg enig i.

Comment

Working...
      X