Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Casualsbråk igjen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Flem View Post
    Vaktene veit ingenting, media veit ingenting, den gjennomsnittlige klansmann veit ingenting, mannen i gata veit ingenting - men amøbene, de veit alt!
    Forskjell på rett versjon og total uvitenhet.

Comment

• Lurer på?

Hvorfor skal absolutt disse grupperingene se på seg selv som bedre enn alle andre????????
      bøffla kaller seg Lillestrøms "fineste"...og Isko Boys m.m sier de forsvarer klubben!
      Hva står Isko for btw????
      statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

• Navnet kommer fra Geir Ellefsens avdøde kjøter..Isko
        Så til Geirs vrede, og bikkjas ære-har den da fått den alternative supportergruppering Iskoboys oppkalt etter seg

Comment

• Originally posted by Evig View Post
          Hvorfor skal absolutt disse grupperingene se på seg selv som bedre enn alle andre????????
          bøffla kaller seg Lillestrøms "fineste"...og Isko Boys m.m sier de forsvarer klubben!
          Hva står Isko for btw????
          Har de noen gang sagt de er bedre enn andre supportere? Hvor har du det fra?

Comment

• Originally posted by rudern View Post
            Vil du si at å omtale andre supportere som juletrær er noe annet enn en nedlatende betegnelse?
            Ivar

Comment

• Originally posted by ivarF View Post
              Vil du si at å omtale andre supportere som juletrær er noe annet enn en nedlatende betegnelse?
              Ja, jeg vil kalle det et morsomt og beskrivende navn på supportere som henger masse pynt på seg... Jeg er også juletre, men kun med skjerf og drakt/genser. Andre juletrær tar helt av med sko, bukse, lue, maling i ansiktet, drakt, skjerf og drikkeflaske.

Comment

• Originally posted by kaputt View Post
                Ja, jeg vil kalle det et morsomt og beskrivende navn på supportere som henger masse pynt på seg... Jeg er også juletre, men kun med skjerf og drakt/genser. Andre juletrær tar helt av med sko, bukse, lue, maling i ansiktet, drakt, skjerf og drikkeflaske.
                OM du har drakt og skjerf er du ultras. Om du har tretten effekter med klubbens logo på er du juletre. Ihvertfall om man skal se sørover etter fasiten.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
                  OM du har drakt og skjerf er du ultras. Om du har tretten effekter med klubbens logo på er du juletre. Ihvertfall om man skal se sørover etter fasiten.
                  Ah, er jeg ultras? Takk for oppklaring...

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
                    Jeg nekter å la meg generaliseres
                    Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

• Personlig foretrekker jeg drakt, skjerf og den frekke lille tangaen. Analtoget blir noe helt annet da.

Kjellsen

-kanskje denne tråden nå har gjort sitt....

Comment

• Originally posted by rudern View Post

Tja, at alle andre tar feil og de har 100% rett hele tiden, uansett?

Comment

• Originally posted by Kjellsen View Post
                          -kanskje denne tråden nå har gjort sitt....
                          Definitivt. Den har spora så langt ut fra utgangspunktet at den nå låses.
                          in Absinthia

Comment

Working...
                          X