Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansbussen til Ski stadion 2. runde i cup’n 28. mai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansbussen til Ski stadion 2. runde i cup’n 28. mai

Avreise kl 16.15 fra Bohemen
    Pris: 150,-
    Retur etter kamp.
    Bussbilletter kjøpes i Sjappa

Løp og kjøp!

Jostein
    -turgruppa

Rettelse!

Det koster selvsagt 100 blanke kroner for denne bussbilletten.

Comment

Jeg har selv vært på Ski Stadion mange ganger og sett Follo. Har en god del info:

Vi har fått hele langsiden ved speakertårnet og hele gress-svingen bak det ene målet. Dette kan huse nesten 3000 mennesker. Ski spilte mot Tottenham i 96 og da var det over 4000 mennesker på stadion og nesten alle stod på den siden

http://www.follo-fotball.no/informas...385-48768.html
      Her er det en god del info med bla reiserute for buss og biler samt innganger:

Alle som kommer med Buss parkerer på Ski VGS - det er ca 50 meter fra inngang 3.

Alle med personbil parkerer på Ski Ishall, det er ca 200m å gå til inngang 4. Det vil være vakter som vil vise vei.

Billetter får vi kjøpt i Sjappa! Kan være greit å kjøpe på forhånd da det er ventet masse folk og er meldt fint vær!

Her er btw facebook event for matchen:
      http://www.facebook.com/home.php#/ev...1071552&ref=mf

Bare å melde fra hvis det er noe noen lurer på

Comment

Takker og bukker for informasjon vedr reiserute

Jostein

Comment

Gresset er inspisert i dag tidlig før skolen, hestehov og gjørme er noe som vil møte oss her i Ski, banen minner mer om en åker enn en fotballbane. Midtbanen er ett lite stykke gjørme. Men satser på at banemannskapet/maskotten greier å rette opp noe av dette på to dager. Vi skal passe på en spiller, 18 år gamle Alexander Ruud. Flere toppklubber ser på han, en meget lovende spiller, jeg har selv spilt med han i 8 år, og han er i en klasse for seg. Han vil helt klart markere seg mot oss.
          Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

Billetter

Hvordan er det med billetter til matchen??
            Kan de kjøpes der oppe eller må jeg innom sjappa

Comment

Originally posted by Sorte får View Post
              Hvordan er det med billetter til matchen??
              Kan de kjøpes der oppe eller må jeg innom sjappa
              Som det som alltid står her http://www.klanen.no/
              kan man kjøpe begge steder, men det anbefales å kjøpe på forhånd.

Comment

Blind på begge øya

Comment

I dag har jeg nok en gang inspisert gresset på Ski stadion. Er imponert over hva gresset/banemannskapet har fått til, jeg har aldri sett matta grønnere enn i dag tidlig. Tok ett bilde, men veit ikke hvordan jeg legger det ut.
                  Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by engaforpenga View Post
                    I dag har jeg nok en gang inspisert gresset på Ski stadion. Er imponert over hva gresset/banemannskapet har fått til, jeg har aldri sett matta grønnere enn i dag tidlig. Tok ett bilde, men veit ikke hvordan jeg legger det ut.
                    Grønn matte eller brun gjørmehaug... Dette kan bli en hyggelig tur på landet en varm maikveld. Vi kjører selvsagt leddbuss til bygda utafor. Avgang Bohemen kl 16.15. Fremdeles plasser igjen. Billetter til bussen selges i sjappa, på bussen rett før avgang eller på Bohemen av undertegnede fra kl 15.00.

Kjellsen.

Comment

Working...
                    X