Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

alkohol og kamp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Enhver ansmaling mennesker på over 1000 personer har minst 10 idioter i seg. Som regel flere. OM du står på nogenlunde samme sted hver gang, så vil du raskt se at folk som kjenner deg igjen fra tidligere (uten å kjenne deg) fort kan finne på å ta til motmæle dersom en eller annen dust mener han har større rettigheter enn deg.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by SånnPisserEnga View Post
      Hvis det hadde seg sånn at du sneik, så fikk du vell ei skyllebøtte som fortjent.
      Selv har jeg en mye større tolleranse ovenfør medsupportere, enn ovenfor andre medmennesker i andre situasjoner.
      jeg er med på den, men jeg sneik ikke. skulle fylle en kopp med vann, men jeg sto i kø helt til vi kom inn døra på doen. da kan det hende at jeg brøyt offsidegrensa med halvmeter bort til vasken mens han fyren sto å venta på renna.

uansett første gang jeg har opplevd noe sånt da.

Comment

Dette har jo en enkel løsning. Drekk deg sanseløs drita du og, så enser du ikke noen mennesker rundt deg og langt mindre hva de sier eller om det er til deg.

Comment

man må kunne drikke seg så drita man bare vil, så lenge man ikke bryr andre med det

Comment

Nødvendig?

For meg så er det ikke en nødvendighet å drikke seg drita før en enga kamp, stemninga i seg selv er rusende. De som velger å drikke seg drita kan gjøre det så lenge det ikke ansees som truende(Enig at kanskje familietribunen er noe for nejsierne) Er forresten ganske lett å få øye på de som er så fulle at stemninga knuses, veldig lett å unngå. De få fyllesjelene jeg har opplevd på ullevål hvertfall har kun bidratt i stor grad. Da sier jeg bare HEI SKÅL!
            Men er dette for mye kan man enten si ifra eller bevege seg til familieområdet.
            Mitt syn uansett...

Comment

Alltid noen idioter, men generelt sett så mener jeg at det er flere som burde drekka litt mer før kamp, enn folk som burde drekka litt mindre.
              ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                Alltid noen idioter, men generelt sett så mener jeg at det er flere som burde drekka litt mer før kamp, enn folk som burde drekka litt mindre.
                Sant det, den perfekte mengden er akkurat nok til at gullstrupen kommer fram, men ganske langt ifra at tonedøvheten setter inn.
                aka Didriksen. :rolleyes:

Comment

Working...
                X