Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hengern på Ullevaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hengern på Ullevaal

Dette er sikkert noe jeg burde vite, men har faktisk lurt på dette i flere år. Av og til dukker det opp tilbud om billetter til Hengern på Ullevaal. Hva er egentlig dette? Hva går tilbudet ut på? (Jeg har en idé om at dette er plasser i VIP-området hvor det serveres pølser, men jeg vet altså ikke helt) Noen som vet?

Sier bare: grip sjangsen-har vært der 2 ganger..Når du kommer inn, får du deg en pils eller to,mens du lar deg lettere underholde av avdanka fotballproffer,politikkere og b-kjendiser osv..Oppe i 2 etag. får du et rom med mer drikke, og servering i pausen osv. Bra sitteplasser med tv-monitor montert oppunder taket. Det er ikke lov å røyke (ihvertfall der hvor jeg har sitte)
    En ok opplevelse-men foretrekker trøkke og stemninga på Gaza

Comment

Sier meg enig med Tengel, det er moro å sitte der en gang eller to, men det er ikke noe sted man drar igang hoppesanger, for å si det sånn.. Har kost meg der på noen lørdagskamper, og da er det jo greit å få noen gratis øl før og under kampen, som et bittelite vorspiel. Og som du nevner så er det mulighet til å en matbit i form av en pølsesnabb eller en pizzaslice.

Helt greit sted å ta med folk som ikke har vært på match før, men jeg foretrekker som Tengel å ta del i livet i Bendit.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
      X