Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mistet klanskort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mistet klanskort

Jeg har klart å miste klanskortet mitt!! Hva gjør jeg??
    228

Originally posted by kassewyski View Post
    dra ned på sjappa og få et nytt, det tar litt tid , men du får gratisbilett til de hjemme kampene du "mister" til du får nytt kort.

Comment

klanskort, ikke sesong kort? regner med at du må gjøre det samme, men får vel ikke gratisbilletter

Comment

Originally posted by Mr Jens View Post
        klanskort, ikke sesong kort? regner med at du må gjøre det samme, men får vel ikke gratisbilletter
        doooohhhh gikk alt for fort i svingen her :-)
        mitt innlegg var løsningen på mistet "sesongkort"

Comment

Svar fra medlemsservice

1: Dersom det er sesongkort det er snakk, snakk med Sjappa

2: Dersom det er Klanskortet du har mistet, sender du en epost til medlem[ætt]klanen[dått]no, opplyser om navn og medlemsnummer, så skal vi legge inn bestilling på nytt kort til deg. Gjør oppmerksom på at dette kan ta noe tid, av ulike årsaker. Frem til du får nytt kort i posten, minner vi om at du også kan bruke utskrift av kvittering/skjermbilde fra nettbank, eller sågar utskrift fra medlemswebben, som dokumentasjon på medlemskap. Se for øvrig http://www.klanen.no/ - tredje sak ovenfra på forsida per nå, torsdag 11. juni kl. 1650.

3: Håper dette virket oppklarende!

- medlemsservice
          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
            Hvis du har sesongkort trenger du ikke medlemskortet til noe særlig. Du får jo ikke sesongkort uten medlemskap, så dermed funker liksom det også. Har ihvertfall alltid gjort det for meg.

Roter bort både sesongkort, medlemskort og alskens billetter stadig.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Bare for de som skulle være så uheldig (som meg)...

Dersom du mister sesongkortet ditt, så drar du i sjappa, fyller ut ett lite sjema, betaler 100kr og får nytt en ukes tid etterpå. Dersom du skulle gå glipp av noen kamper i mellomtiden får du gratisbillett til den kampen.
              IKAROS

Comment

Working...
              X