Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Pyro på kamper.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tweak
    replied
    Originally posted by arvegods View Post
    [/B]

Bare husk å søk om tillatelse først slik at klubben slipper unødvendige utgifter i form av bøter!!!!! og til slutt(?) poengtrekk,lite sannsynlig men hvem i klanen kan stole på nøff(era)?
    Ja men vi søker og får ikke lov etter det jeg har fått med meg.

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Originally posted by Kopperud View Post
    Jeg er veldig for blussing. Men grunnen til at det er ulovelig å blusse er for det første at det er ulovelig å benytte nødbluss hvis det ikke er "nød".
    Også kan det ta skade på folk(da tenker jeg ikke pga varme) men på grunn av røyken, hvis det er noen som haar astma/pustevansker.

Men vi har vel ikke hørt om noen problemer med det før, så jeg sier bare; STÅ PÅ, FLER BLUSS VED SPESIELLE ANLEDNINGER!

Bare husk å søk om tillatelse først slik at klubben slipper unødvendige utgifter i form av bøter!!!!! og til slutt(?) poengtrekk,lite sannsynlig men hvem i klanen kan stole på nøff(era)?

Leave a comment:

• Kopperud
    replied
    Originally posted by Tweak View Post

Spørsmål:
    - Hvorfor får vi ikke lov ?
    - Hvorfor er det ulovlig å blusse ?, det skader jo ingen
    (som jeg har sett). Det er jo ingen som stumper den i ryggen på
    noen forran akkuratt. Det er jo i utgangspunktet nødlys bare.

Kombinasjonen av bannere, bluss, flagg, hopping og synging er det som er svaret på god stemning på kamper, etter det jeg har erfart.

Tweak.....
    Jeg er veldig for blussing. Men grunnen til at det er ulovelig å blusse er for det første at det er ulovelig å benytte nødbluss hvis det ikke er "nød".
    Også kan det ta skade på folk(da tenker jeg ikke pga varme) men på grunn av røyken, hvis det er noen som haar astma/pustevansker.

Men vi har vel ikke hørt om noen problemer med det før, så jeg sier bare; STÅ PÅ, FLER BLUSS VED SPESIELLE ANLEDNINGER!

Leave a comment:

• Tweak
    started a topic Pyro på kamper.

Pyro på kamper.

Jeg leste om boten enga fikk for blussinga på Åråsen, og der sto blant annet:

Bruk av pyroteknikk er i utgangspunktet forbudt i norsk fotball, men den enkelte arrangørklubb kan imidlertid søke NFFs forbundsstyre om tillatelse til å benytte pyroteknisk materiale.

Jeg vet at vi har søkt om å få lov å bruke det, og at det søknaden ikke ble sett på en gang.

Spørsmål:
    - Hvorfor får vi ikke lov ?
    - Hvorfor er det ulovlig å blusse ?, det skader jo ingen
    (som jeg har sett). Det er jo ingen som stumper den i ryggen på
    noen forran akkuratt. Det er jo i utgangspunktet nødlys bare.

Kombinasjonen av bannere, bluss, flagg, hopping og synging er det som er svaret på god stemning på kamper, etter det jeg har erfart.

Tweak.....
Working...
X