Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter til Sandefjord borte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter til Sandefjord borte

Det blir solgt billetter utenfor komplett.no stadion på Lørdag?

Originally posted by vif-cb View Post
    Det blir solgt billetter utenfor komplett.no stadion på Lørdag?
    Dette kan du finne selv.

La meg hjelpe deg i gang.

* Går til www.google.com
    * Søk på "Sandefjord Fotball"
    * Gå til hjemmesiden deres. Se om det finnes noe informasjon om kampen der (kanskje det til og med er en stor VIF-logo der).
    * Se og les.

Det har tatt 10 timer fra du postet dette innlegget til du nå fikk svar. På de 10 timene kunne du leita ganske mye selv.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Dette kan du finne selv.

* Går til www.google.com
      * Gå til hjemmesiden deres. Se om det finnes noe informasjon om kampen der (kanskje det til og med er en stor VIF-logo der).
      * Se og les.

Det har tatt 10 timer fra du postet dette innlegget til du nå fikk svar. På de 10 timene kunne du leita ganske mye selv.
      HAHA... Så jeg skulle leita hele natta etter dette? Det har tidligere ikke blitt solgt billetter på stadion, mye surr rundt dette. Så derfor lurte jeg på om de solgte billetter på stadion, så slipper jeg å ta turen innom sjappa. Og speakeren på ullevaal sa på søndag at det billettene kun ble solgt i sjappa!! Men jeg skal prøve å finne ut av det selv. Takk for hjelpen og ha en fortsatt fin dag

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Dette kan du finne selv.

* Går til www.google.com
        * Se og les.

Tror man kunne kuttet ned antall innlegg ned til en tiendedel ved at man istedenfor å ha hatt en dialog har oppfordret de som er her til å lete på Internett etter alt av info...

Fra spøk til alvor.. - når han spør om dette, så gir dette info til alle oss som leser innlegget hans... Slik at vi blir klare over hvordan det er med billettkjøp til kampen. Istedenfor at førti stykker:

* Går til www.google.com
        * Se og les.

så kan vi bruke forumet til å lese om slik info?
        Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
          Så derfor lurte jeg på om de solgte billetter på stadion, så slipper jeg å ta turen innom sjappa.
          I følge ryktene er det solgt mye billetter, så du kan jo risikerere å få en hel masse postkasser i skjegget hvis du møter opp på stadion uten billett.
          228

Comment

Leste nettopp at det var solgt litt mer en 6000 billetter allerede. Kan være lurt med et forhåndskjøp.

Comment

Originally posted by Bohem1 View Post
              Tror man kunne kuttet ned antall innlegg ned til en tiendedel ved at man istedenfor å ha hatt en dialog har oppfordret de som er her til å lete på Internett etter alt av info...

Fra spøk til alvor.. - når han spør om dette, så gir dette info til alle oss som leser innlegget hans... Slik at vi blir klare over hvordan det er med billettkjøp til kampen. Istedenfor at førti stykker:

* Går til www.google.com
              * Se og les.

så kan vi bruke forumet til å lese om slik info?
              Nå er jo FrankO en mester til å lære andre hvordan nettet fungerer og han har en (u)vane å bruke mye tid og tastetrykk og unødvendig tid til å belære oss andre hvordan vi best finner frem utover å bruke VPN.
              Verdsetter all tid han bruker på dette men han linker oss til andre klubber og div forum så vi ikke bruker all vår tid på VPN dessverre...(her går ironien hånd i hanske med overformynderiet)
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Working...
              X