Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål til Martin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spørsmål til Martin?

Er du formøyd med hvordan laget spilte mot Ålesund og Tromsø?
    På Engatur aldri sur.

jeg skjønner ikke hvorfor martin skal få så mye dritt bare fordi vi taper noen kamper, sånn var det i vår å! når det gikk bra holdt de fleste kjeft angående martin! gi mannen litt rom a?! vålerenga skaper mye sjanser, kommer litt lette mål imot, ikke noen big grund til å snakke om hvem som bør være leder for de kongeblå før sesongen er over, da kan man evt. ta en evaluering! Vålerenga blir ikke noe bedre i år med at halve klanen skal markere om martin er god nok eller ikke! klubben har nok press fra før av!
    Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Originally posted by engaboy View Post
      jeg skjønner ikke hvorfor martin skal få så mye dritt bare fordi vi taper noen kamper, sånn var det i vår å! når det gikk bra holdt de fleste kjeft angående martin! gi mannen litt rom a?! vålerenga skaper mye sjanser, kommer litt lette mål imot, ikke noen big grund til å snakke om hvem som bør være leder for de kongeblå før sesongen er over, da kan man evt. ta en evaluering! Vålerenga blir ikke noe bedre i år med at halve klanen skal markere om martin er god nok eller ikke! klubben har nok press fra før av!
      Enig med deg at denne "krigen" egentlig er lagt litt død etter det massive forumpresset sist. Selv om jeg gjerne skulle sett at Martin fikk høre det av sine egne innimellom!!

Men... er det feil av meg å forvente at Martin, på lik linje som alle andre, skal byttes ut når han leverer en elendig omgang?
      -pat-

Comment

Originally posted by engaboy View Post
        jeg skjønner ikke hvorfor martin skal få så mye dritt bare fordi vi taper noen kamper (..)
        Og hvorfor dritten nesten konsekvent blir postet etter midnatt..

/LD - alkolås på tastaturet!
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Hvis jeg skal svare på ditt spørsmål selvom jeg ikke er martin.

Jeg er fornøyd med spillet i Ålesund vi skaper 8 store sjangser bare i første omgang og AAFK 3 (som de scorer på). I andre omgam\ng dør kampen litt før vi presser skikkelig og skaper flere gode scoringsmuligheter de siste 10min.

I Tromsø var det ikke like bra men 2omgangen vår er rimelig bra i tillegg til at vi skaper et par digre sjanser før TIL scorer.

Så totlat sett er det en bra kamp og en litt over middels etter min mening.
          g det er vel ikke Martin sin skyld at vi ikke scorer aleine med keeper og slepper inn billige mål? Eller mener du at det også er hans ansvar?

Så jeg syns vi skal la denne saken ligge død nå en god stund, gjør det ikke akkurat letter for han med alt detta maset bare vi taper noen kamper.

Comment

Originally posted by Oslo_Øst View Post
            Hvis jeg skal svare på ditt spørsmål selvom jeg ikke er martin.

Jeg er fornøyd med spillet i Ålesund vi skaper 8 store sjangser bare i første omgang og AAFK 3 (som de scorer på). I andre omgam\ng dør kampen litt før vi presser skikkelig og skaper flere gode scoringsmuligheter de siste 10min.

I Tromsø var det ikke like bra men 2omgangen vår er rimelig bra i tillegg til at vi skaper et par digre sjanser før TIL scorer.

Så totlat sett er det en bra kamp og en litt over middels etter min mening.
            g det er vel ikke Martin sin skyld at vi ikke scorer aleine med keeper og slepper inn billige mål? Eller mener du at det også er hans ansvar?

Så jeg syns vi skal la denne saken ligge død nå en god stund, gjør det ikke akkurat letter for han med alt detta maset bare vi taper noen kamper.

Dette er drøyt, så klart det er Martin sin skyld at vi ikke putter. Han er jo manageren/treneren som skal få det beste ut av gutta!! klarer han ikke det er han ikke rett mann, enkelt og greit. Og jeg synes det er så latterlig at vi skal sy puter under armene på Martin, han har et så stort ego at han ikke innser når han må bytte seg selv engang. Når vi har en rask overgang(de få gangene det skjer) så skal alt via Martin på midt og så sinke spillet eller sende an passning i feil retning. Jeg vil ha en trener med baller på sidelinja ikke en uten ute på banen.
            Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
            X