Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Paok

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kamp og SOL

Originally posted by superman View Post
    OK.

Fly tur/retur koster litt i overkant av 3000,- de fleste steder, så det vil jo kanskje være en billigere løsning for folk?..

Noen prisforslag kan du finne her

Noen som vet hvor lang tid det tar å ta tog fra Athen til Thessalonoki på kampdagen feks? Det ser ganske langt ut på kartet, men sliter litt med å finne tog-tider i hellas
    Vi bestilte via www.hellas.no fikk en ukes opphold med OK hotell samt fly t/r for ca 6000 for en uke:-)

Comment

Originally posted by Macho View Post
      Vi bestilte via www.hellas.no fikk en ukes opphold med OK hotell samt fly t/r for ca 6000 for en uke:-)
      ...

Originally posted by superman View Post
      Selv betalte vi igår litt i underkant av 5000 per person, og får da en uke med overnatting, buss fra og til flyplassen, men ikke kampbillett da.

................

Originally posted by Bojan View Post
      Hvordan var det med mellomlandinger?

Regner med at mange bestiller på egenhånd og vi blir endel der nede.
      Husk å ta med egne flagg og bannere.
      Er det i Hellas som i noen andre land at det ikke er lov med flagg på stang på tribunen?
      IKAROS

Comment

Originally posted by Onnis
        Haha, read me:
        Er dette noe du VET eller er dette noe du TROR?

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
          Er dette noe du VET eller er dette noe du TROR?
          Endelig fikk jeg det spørsmålet jeg venta på.

Jo, jeg VET. Det er Hellas og selfølgelig skulle det være lov? Hellas er ikke et av de "moderne" landene.

Vi fikk iallefall lov til å ha med flagg inn på stadion når jeg var på kamp for 2 år siden

Comment

Originally posted by Onnis View Post
            Endelig fikk jeg det spørsmålet jeg venta på.

Jo, jeg VET. Det er Hellas og selfølgelig skulle det være lov? Hellas er ikke et av de "moderne" landene.

Vi fikk iallefall lov til å ha med flagg inn på stadion når jeg var på kamp for 2 år siden
            Og da var du utifra tidligere poster ca. 12 år?
            "Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

Working...
            X