Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Praha

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Praha

Blir det noen tur i Klansregi?
    evif

Re: Praha

Ja. Hvorfor har det ikke kommet et turopplegg ennå? Det er flere timer siden trekningen!

Comment

Sitat: Den fre, 23 juni 2006 22:33 skrev Feite Frode:

> Ja. Hvorfor har det ikke kommet et turopplegg ennå? Det er flere timer siden trekningen!

Kanskje fordi det tar tid å finne hotell/flyalternativer. Fikse på avgangstider på flyet, velge destinasjon (de kunne ikke vite at det ble Praha før trekningen, og kan ikke ha 32 forhåndsbestemte turopplegg)

Dessuten må de også finne et konkurransedyktig hotel med tanke på pris o.l Kanskje også en pub. Ting tar tid. Er ikke bare å si: "Fly fra Gardermoen klokka 10 matchdag, finn hotel selv"

There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Sitat: Den lør, 24 juni 2006 22:25 skrev lasse1910:

> Kanskje fordi det tar tid å finne hotell/flyalternativer. Fikse på avgangstider på flyet, velge destinasjon (de kunne ikke vite at det ble Praha før trekningen, og kan ikke ha 32 forhåndsbestemte turopplegg)

> Dessuten må de også finne et konkurransedyktig hotel med tanke på pris o.l Kanskje også en pub. Ting tar tid. Er ikke bare å si: "Fly fra Gardermoen klokka 10 matchdag, finn hotel selv"

Ironi er ikke en fransk ost...

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Men jeg savner egentlig et foreløpig turopplegg, altså å få vite antall reisedager etc.

Praha er en herlig by og et turopplegg med reise ned dagen før kamp og hjem dagen etter kamp ville vært herlig.
          in Absinthia

Comment

Sitat: Den lør, 24 juni 2006 22:57 skrev Hjesus:

> Men jeg savner egentlig et foreløpig turopplegg, altså å få vite antall reisedager etc.

Smart Rune, smart. Trekning fredag kl. 12; skal de stenge Sjappa og jobbe med turopplegget før reiseoperatørene stenger mener du?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Nei,

men de kan opplyse hva slags turopplegg de ønsker å kjøre.

Ønsker de f.eks tur/retur samme dag, så er det uinterressant for meg å vente på Klanens turopplegg, men legger de opp et fly med flere dager i Praha, så er det plutselig veldig interressant.
              in Absinthia

Comment

Forøvrig. Nå gadd jeg ikke vente lenger. Prisene blir så fort dyre, så da har jeg bestilt tur fra mandag morgen til torsdag kveld. 5819 kr for 2 personer inkludert Hotel i Praha Sentrum. Slett ikke værst.
                in Absinthia

Comment

Sitat: Den lør, 24 juni 2006 23:15 skrev Hjesus:

> men de kan opplyse hva slags turopplegg de ønsker å kjøre.

> Ønsker de f.eks tur/retur samme dag, så er det uinterressant for meg å vente på Klanens turopplegg, men legger de opp et fly med flere dager i Praha, så er det plutselig veldig interressant.

Og hvordan skal de kunne opplyse om hva slags opplegg de "ønsker" før de har utforsket mulighetene som (ikke) finnes? En slik melding ville sett ca. slik ut antar jeg:

"Vi ønsker en dagstur eller en-overnattingstur eller en to-overnattingstur eller en kombinasjon av disse eller en kombinasjon av enten tog opp eller ned eller begge veier med mulighet for kombinasjon med buss opp eller ned eller begge veier med mulighet for sightseeing eller omvisning på det lokale bryggeriet eller en kombinasjon av disse."

Hva er verdien i det?

Nesrene @ Twitter

Comment

Sitat: Den søn, 25 juni 2006 00:02 skrev Hjesus:

> Forøvrig. Nå gadd jeg ikke vente lenger. Prisene blir så fort dyre, så da har jeg bestilt tur fra mandag morgen til torsdag kveld. 5819 kr for 2 personer inkludert Hotel i Praha Sentrum. Slett ikke værst.

Nemlig. Og folk som er hysteriske (som deg i dette tilfellet) får heller gi faen i organiserte turer og snekre sitt eget opplegg heller enn å pese Sjappianerne. De kommer med sitt opplegg så fort de har mulighet - og alle (med huet på rett(e) plass(er)) vet at de overhodet ikke somler unødvendig.

Ergo stress ned - eller stress bare deg (en) selv.

Nesrene @ Twitter

Comment

Sitat: Den søn, 25 juni 2006 00:15 skrev Nesrene:

> Sitat: Den søn, 25 juni 2006 00:02 skrev Hjesus:

>

> > Forøvrig. Nå gadd jeg ikke vente lenger. Prisene blir så fort dyre, så da har jeg bestilt tur fra mandag morgen til torsdag kveld. 5819 kr for 2 personer inkludert Hotel i Praha Sentrum. Slett ikke værst.

>

> Nemlig. Og folk som er hysteriske (som deg i dette tilfellet) får heller gi faen i organiserte turer og snekre sitt eget opplegg heller enn å pese Sjappianerne. De kommer med sitt opplegg så fort de har mulighet - og alle (med huet på rett(e) plass(er)) vet at de overhodet ikke somler unødvendig.

>

> Ergo stress ned - eller stress bare deg (en) selv.

>

Tror det lønner seg å "stresse" tror ikke sjappeprisene blir "ublue" priser. Men kjør på alle mann/kvinner (nwaf) til Praha

*****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den søn, 25 juni 2006 00:02 skrev Hjesus:

> Forøvrig. Nå gadd jeg ikke vente lenger. Prisene blir så fort dyre, så da har jeg bestilt tur fra mandag morgen til torsdag kveld. 5819 kr for 2 personer inkludert Hotel i Praha Sentrum. Slett ikke værst.

Hvilket selskap reiser du med?
                        =Enga
                        --------------
                        stiftet1913.no

Comment

Sitat: Den lør, 24 juni 2006 22:25 skrev lasse1910:

> Kanskje fordi det tar tid å finne hotell/flyalternativer.

Hotellvalget burde egentlig si seg selv nå de har The Grand Hotel Bohemia der nede! http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif
                          =Enga
                          --------------
                          stiftet1913.no

Comment

Bestilte på reisefeber (det blei billigst totalsett.)

Reiser med Czeck Air.

Skal bo på Hotel City Centre.
                            in Absinthia

Comment

Sitat: Den man, 26 juni 2006 20:50 skrev Hjesus:

> Bestilte på reisefeber (det blei billigst totalsett.)

> Reiser med Czeck Air.

> Skal bo på Hotel City Centre.

tirsdag - fredag her.

Norwegian og hotel Jerome House.

mvh

Ogni M

Comment

Working...
                              X