Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinalen i Molde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Semifinalen i Molde

Siste melding fra klanen airways:

SAS har ingen ledige fly onsdag 23.september. Det betyr etter all sannsynlighet at det ikke blir noe eget fly til Molde (fly må da hentes utenifra og prisene er da ekstremt høye).
    Vi anbefaler derfor folk om å booke flyreise og hotell på egenhånd.

Hvordan er det med busser?

Håper vi blir en del reisende til denne kampen. Det er tøft nok som det er å møte molde der oppe i år, så vi burde hvertfall stille opp på tribunen!
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Siste melding fra klanen airways:

SAS har ingen ledige fly onsdag 23.september. Det betyr etter all sannsynlighet at det ikke blir noe eget fly til Molde (fly må da hentes utenifra og prisene er da ekstremt høye).
    Vi anbefaler derfor folk om å booke flyreise og hotell på egenhånd.

Hvordan er det med busser?

Håper vi blir en del reisende til denne kampen. Det er tøft nok som det er å møte molde der oppe i år, så vi burde hvertfall stille opp på tribunen!
    Enig, jeg er med på buss jeg. Men, hva er priser og sånt?

Comment

boarding.no
      2 daglige avganger til molde med Norwegian vistnok.

Muligheter for å ordne deal med de?
      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

det var ikke noen fly som gikk etter kl, 20!! så man bør vel overnatte hvis man skal fly.. men en fin busstur med et par flasker innabords hadde vel ikke skada noen det, en god grund til å bli kvitt kjerringer jobb etc
        Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Her burde man jo virkelig kline til litt og kjøre et meget godt tilbud på busstur så vi får mange med oppover. Husker i "gode gamle" dager (2005-06) hvor det lå på omtrent 500 til Molde, RBK, Brann o.l. Hadde kanskje vært noe å kjøre busstur+kampbillett for 600?
          There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Turgruppa jobber med reiseopplegg. Vi kommer tilbake med mer info vedr. priser og avreisetidspunkt.

Husk det er over en måned til kamp og hele to borteturer innimellom her. For vi drar da på alle kamper.

Jostein
            -tur

Comment

Originally posted by lasse1910 View Post
              Her burde man jo virkelig kline til litt og kjøre et meget godt tilbud på busstur så vi får mange med oppover.
              Ja dette burde kvalifisere til "årets bortetur" og solid økonomisk støtte. Kommer til å bli en vanskelig kamp, laget trenger sin tolvte mann her!

Comment

Vet ikke om det er noen mulighet for det,men hadde nok vært en fin gullerot for og få folk oppover hvis man fikk førsterett på cupfinale billett hvis man tok turen til molde.Er sikkert endel som hadde kjøpt billett uten og dra oppover så man måtte eventuelt fått et bevis eller noe når man går inn på aker stadion.
                Men er kanskje vanskelig og få til.

Comment

Originally posted by Oslo_Øst View Post
                  Vet ikke om det er noen mulighet for det,men hadde nok vært en fin gullerot for og få folk oppover hvis man fikk førsterett på cupfinale billett hvis man tok turen til molde.Er sikkert endel som hadde kjøpt billett uten og dra oppover så man måtte eventuelt fått et bevis eller noe når man går inn på aker stadion.
                  Men er kanskje vanskelig og få til.
                  De som har sesongkort har førsterett på Cupfinalen. Er idiotisk om de plutselig skal miste den på grunn av at de ikke kunne møte opp på denne ene kampen, men har støttet laget resten av sesongen.

Comment

Originally posted by Jossi View Post
                    Turgruppa jobber med reiseopplegg. Vi kommer tilbake med mer info vedr. priser og avreisetidspunkt.

Husk det er over en måned til kamp og hele to borteturer innimellom her. For vi drar da på alle kamper.

Jostein
                    -tur
                    Greit at det er lenge til, men tror det er viktig å få dette på plass fort slik at folk kan bli med. Det er en veldig viktig kamp, og den ligger midt i uka, samt folk fikk tidligst vite om den på mandag. Så jo fortere turopplegget kommer jo flere tror jeg vi blir.

(sier ikke at dere jobber treigt eller dårlig eller noe i den duren, bare tror det hjelper å få det ut tidlig)
                    IKAROS

Comment

Det er greit nok det,har sesong kort selv jeg,men det er mange som bare kjøper sesong kort og er på et par kamper i serien for da er man sikret cupfinale billett hvis vi kommer dit.
                      Tror heller ikke det blir så mange som tar turen til molde uansett så du trenger nok ikke være nærvøs for og miste cupfinale billetten din hvis vi skulle komme dit selvom de som drar til molde for førsterett.

Så jeg syns det hadde vært fint med en ny løsning på dette,nemlig at de som er på flest kamper for først tilbud om cupfinale billett,det kan da ikke være så vanskelig og få til noe sånt? Er jo magnet stripe på sesongkortet hvis jeg ikke huskler helt feil så da hadde det jo eventuelt bare vært og dra kortet nåpr men entrer stadion man kommer til også registrerer man at man har vært på kampen og ligger bedre ann til en eventuel cupfinale.

Men nok om det,det var jo ikke det denna tråden skulle handle om,så beklager avsporinga. Alle mann til Molde

Comment

Det er greit nok det,har sesong kort selv jeg,men det er mange som bare kjøper sesong kort og er på et par kamper i serien for da er man sikret cupfinale billett hvis vi kommer dit.
                        Tror heller ikke det blir så mange som tar turen til molde uansett så du trenger nok ikke være nærvøs for og miste cupfinale billetten din hvis vi skulle komme dit selvom de som drar til molde for førsterett.

Så jeg syns det hadde vært fint med en ny løsning på dette,nemlig at de som er på flest kamper for først tilbud om cupfinale billett,det kan da ikke være så vanskelig og få til noe sånt? Er jo magnet stripe på sesongkortet hvis jeg ikke huskler helt feil så da hadde det jo eventuelt bare vært og dra kortet nåpr men entrer stadion man kommer til også registrerer man at man har vært på kampen og ligger bedre ann til en eventuel cupfinale.

Men nok om det,det var jo ikke det denna tråden skulle handle om,så beklager avsporinga. Alle mann til Molde
                        Er vell ikke kjempe mange som kjøper sesongkort bare for at vi kanskje kommer til cupfinale. Når sesongkortene blir solgt er på den tiden klubben trenger mest penger, da det nesten ikke er noen andre steder dem får inntekt fra.

Om man skal gi cupfinalebillett til dem som har vært på flest kamper? Hvordan skal man få vite hvilke personer som har vært på kampene? Man kan jo eventuelt bare "låne" bort sesongkortet sitt om man ikke skal på kampen og få det registrert at man har vært der! Blir også litt av en jobb for de personene som skal gå igjennom hvem som har vært på fe forskjellige kampene.

Comment

Tror ikke det er så jævla vanskelig med dagen teknologi og få sjekke hvem som har vært hvor. Og hvis du drar på bortekamp og drar en annen sitt kort er jo det bare dumt for deg som ikke får registrert at du har vært der så det er da det minste problemet.
                          Siden det er magnetstripe på kortert drar man det når man går inn også regitreres det i en database.Når man skal ha cupfinale billettene drar man kortet i sjappa,vallhall eller hvor det måtte være vi får kjøpt de billettene også kommer det opp hvor mange kamper man har vært på. Ikke værre en det.

Nei er nok ikke så mange men jeg kjenner 7 stk som har vært på 4,3 og 2 hjemmekamper men kjøper sesongkort fordi det er enkelt og man er garantert billetter til alle kamper,så da tipper jeg at det er endel andre som gjør det samme.
                          Syns man bør belønne de ivrigste med finalebillettene.
                          Men skjønner at du vil være sikker finalebillett,det vil jeg også,men syns det er galt at hvis det er noen som har ofra mer i løpet av sesongen skal stå uten billett mens feks jeg fikk siden jeg hadde sesongkort.

Comment

Tror ikke det er så jævla vanskelig med dagen teknologi og få sjekke hvem som har vært hvor. Og hvis du drar på bortekamp og drar en annen sitt kort er jo det bare dumt for deg som ikke får registrert at du har vært der så det er da det minste problemet.
                            Siden det er magnetstripe på kortert drar man det når man går inn også regitreres det i en database.Når man skal ha cupfinale billettene drar man kortet i sjappa,vallhall eller hvor det måtte være vi får kjøpt de billettene også kommer det opp hvor mange kamper man har vært på. Ikke værre en det.

Nei er nok ikke så mange men jeg kjenner 7 stk som har vært på 4,3 og 2 hjemmekamper men kjøper sesongkort fordi det er enkelt og man er garantert billetter til alle kamper,så da tipper jeg at det er endel andre som gjør det samme.
                            Syns man bør belønne de ivrigste med finalebillettene.
                            Men skjønner at du vil være sikker finalebillett,det vil jeg også,men syns det er galt at hvis det er noen som har ofra mer i løpet av sesongen skal stå uten billett mens feks jeg fikk siden jeg hadde sesongkort.
                            Det jeg mente med å "låne" bort korte sitt er.

Si at man har sesongkort, man drar på 7 av hjemmekampene, men låner det bort resterende kamper for at man rett og slett ikke gidder å dra på de litt mer "kjedelige" kampene. Da får man jo registrert på kortet sitt at man har vært på alle hjemmekampene selv om man bare har vært på 7.

Om en person som ikke har sesongkort har vært på 9 hjemmekamper så har jo den personen vært på fler enn han med sesongkort. Men ifølge han med sesongkort så har han jo vært på alle!

Nei, synes den ordningen som er i dag er grei jeg. Har man sesongkort og medlem i klanen eller klubben så har man førsterett til cupfinale osv.

Comment

Denne diskusjonen kommer jo hver gang vi nærmer oss en finale.. Kan ikke de som ikke har sesongkort tenke på det til neste år at faen så dum jeg er som ikke tok sjansen i år heller
                              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
                              X