Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Med klansbussen - Stabæk borte søndag 23.08.09 kl 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Med klansbussen - Stabæk borte søndag 23.08.09 kl 20:00

Klanens turgruppe setter selvfølgelig opp busser til Stabæk borte søndag 23.08.09 kl 20:00.

Avreise fra Bohemen kl. 19.00
    Bussbilletter kjøpes i Sjappa til den nette sum av 75 ,- (100 ,- på bussen)

Løp og kjøp bussbilletter sammen med kampbilletter!

(Vi ber de som har tenkt å reise med oss om ikke å vente alt for lenge med å fikse transport, da det er betraktelig enklere å bestille rett antall busser og dermed ikke bruke for mye penger).

Jostein
    - Klanens turgruppe

Husk! Ta med eget øl på tur

Kjære reisende!

Hvis dere ønsker å leske dere på tur, må dere ta med dere varene selv på bussen.

Obs obs! Det er kun få plasser igjen på bussen og mest sannsynlig blir den utsolgt, så slengere vil det ikke være plass til!

Hilsen Jostein
    -turgruppa

Comment

Hvor mange/få busser er det satt opp egentlig ?

Var i sjappa på fredag og kjøpte bilett til kampen og skulle ha to bussbiletter, en til meg og en til dama, men var kun en igjen og da dreit vi i det siden vi selvsagt skal dra sammen...
      Utsolgt 2 1/2 dag før kampstart, hmmmmm

Og dette er andre gangen jeg er før helga og skal bestille klansbuss men ikke kommer med, og det er elendig service og jævlig irriterende...
      Og ja, jeg kunne kanskje dratt ned før, men det er ikke alltid det passer

Comment

Originally posted by Toy S View Post
        Hvor mange/få busser er det satt opp egentlig ?

Var i sjappa på fredag og kjøpte bilett til kampen og skulle ha to bussbiletter, en til meg og en til dama, men var kun en igjen og da dreit vi i det siden vi selvsagt skal dra sammen...
        Utsolgt 2 1/2 dag før kampstart, hmmmmm

Og dette er andre gangen jeg er før helga og skal bestille klansbuss men ikke kommer med, og det er elendig service og jævlig irriterende...
        Og ja, jeg kunne kanskje dratt ned før, men det er ikke alltid det passer
        Se denne infoen fra klanen.no/turer:
        "Vi ber de som har tenkt å reise med oss om ikke å vente alt for lenge med å fikse transport, fordi det da er betraktelig enklere å bestille rett antall busser og dermed unngår at Klanen taper penger."
        Beaker

Comment

Tror dere virkelig vi to er eneste som kunne tenkt oss busstur ut dit i løpet av helga ?
          Er det over 20 stk så bær det settes opp busser...

Intensjonen til klanen er å få folk på kamp, både hjemme og borte...
          Og har en ikke råd til en buss en halvtime ut av byen så kanskje en bør se på hva en bruker pengene til, bla en mill dit og en halv mill dit til forskjellige ting, samtidig som en ikke får sendt folk på kamp...

Hvem er vi til for ?
          Oss selv eller klubben ?

Comment

Er jo lov å tenke litt sjæl også.
            "Ok, de ber oss om å kjøpe billett tidlig så de kan fikse antall busser. Dette er sikkert så de ikke må overbooke og ender opp med altfor mange busser og derfor en altfor høy utgift. Best å kjøpe dagen før!"

Comment

EN buss, som garantert hadde blitt godt over halvfull i løpet av helga...

Samtidig som vi gir bort 1 mill til stadionplanlegging, millioner på å kjøpe vertshuset osv osv...

Er det kanskje ikke så viktig å få kjørt sine egne medlemmer på kamp lenger ?
              Å tape en tusing eller to når vi genererer så mye spenn rundtomkring er uansett isåfall ikke den helt store katastrofen...

Hva blir det neste ..
              At vi må melde oss på en mndt før kamp ?

Comment

Er enda godt du ikke krisemaksimerer. Jeg ser ikke problemet med å være litt tidligere ute enn dagen før.

Comment

Det er fex ikke alle som bor i gangavstand i fra sjappa, eller et par stasjoner med tbanen fex..., og da blir det litt mer vrient...
                  Og for meg som er lamma i ansiktet for øyeblikket er det ikke bare å dra ut å gjøre ting pr dags dato heller...

Comment

Det er fex ikke alle som bor i gangavstand i fra sjappa, eller et par stasjoner med tbanen fex..., og da blir det litt mer vrient...
                    Og for meg som er lamma i ansiktet for øyeblikket er det ikke bare å dra ut å gjøre ting pr dags dato heller...
                    Men du kan sende mail, da... Ellers går det vanlige rutebusser ut dit. De selger (heller) ikke øl...

Comment

Som sagt så har jeg fått parese og har gått og går litt inn og ut av sykehus for tiden, så alt er ikke så lett bestandig ;-)

Men det er prinsippet jeg er ute etter, ikke henge turansvarlig eller andre...
                      EN buss på " vent " for å se om det kom flere på lista i løpet av helga, og evnt ringt oss på søndagsmorgen og sagt sorry det blir ikke tur eller at det bare er å komme, det hadde ikke vært store greiene og gjort...

Men skal nok komme oss ut på søndag, ta noen piller før kampen å sove lenge, så er jeg klar jeg...., med mongolapp over øyet

Comment

(..)Men skal nok komme oss ut på søndag, ta noen piller før kampen å sove lenge, så er jeg klar jeg...., med mongolapp over øyet
                        Sjørøverlapp!! Mye tøffere...

Comment

Som sagt så har jeg fått parese og har gått og går litt inn og ut av sykehus for tiden, så alt er ikke så lett bestandig ;-)

Men det er prinsippet jeg er ute etter, ikke henge turansvarlig eller andre...
                          EN buss på " vent " for å se om det kom flere på lista i løpet av helga, og evnt ringt oss på søndagsmorgen og sagt sorry det blir ikke tur eller at det bare er å komme, det hadde ikke vært store greiene og gjort...

Men skal nok komme oss ut på søndag, ta noen piller før kampen å sove lenge, så er jeg klar jeg...., med mongolapp over øyet
                          Hvor vanskelig er det? Følg med på vpn/klanen.no...Skal du ha særbehandling fordi du er treig...Jeg veit du er selværklært "grûnder" men samma reglene gjelder for alle medlemer. Så rull inn gjeipen. Ta 31 bussen meda dama di da...ikke værre. Gutta i turgruppa gir opplysninger om når man bør melde seg. Følg med. Det er ikke rakkettforskning.
                          *****KREPP ARMY*****
                          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Går fint ann å ta toget til Lysaker og buss derfra ( evt gå for de spreke ). Enkelt og greit.
                            Vi er St.Hallvards menn

Comment

Stabæk har et bra busstilbud til sine kamper. Linje 31 fra Tonsenhagen gjennom byen går hvert 10 min fra 2 t og 15 min før kampstart, se nederst i denne http://www.stabak.no/klubben/article2936.ece Fra Lysaker stasjon skal det gå buss ut til gymsalen hvert 5. minutt.

Comment

Working...
                              X