Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

100 % støtte til Martin og Toro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kaputt View Post
    Om jeg er aldri så skeptisk, bekymra og søvnløs for tida mener jeg det beste JEG kan gjøre for enga er å støtte de som sitter der. Jeg redder ingens jobber uansett. Løkka er knytta og skafollet satt opp av mediene allerede.

Og dere som alltid svarer "støtte"-tråder med at vi ikke kan sitte passivt å se på at Enga går til helvete: Nei, det VI kan gjøre er å reise oss, hoppe og synge for å hjelpe dem som er der akkurat nå!

Så når jeg går forbi MA eller Skullerud eller hvem det skulle være fra Vålerenga på gata, er det tommel opp, smil og støtte som kommer fra meg. De VEIT at de sliter, og blir ikke bedre av å få høre det av oss.
    Så du mener vi ikke skal gi utrykk for vår skeptisme?? Men bare hoppe og synge og se på at laget som vi alle elsker går til helvete? Nei vet du hva, jeg har møtt Martin og Breen flere ganger på valle og gitt inntrykk om hva jeg forventer og hva jeg ønsker skal skje. Og man møter forståelse på det, dem er bare mennesker som oss.
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Hey viktig-Per.

Det er i sånne situasjoner som nå det er ekstra viktig at vi er der å gir full gass, synger, herjer og står i. Om man ikke herjer og står i, så idet minste syng. Vi er der for laget ikke omvendt, og vi skal da for pokker værra der uannsett vær, vind eller føreforhold? Vi er vell ikke det man kalle medgangssupportere?

Om MA`s jobb de siste 2 årene er det vell ingen tvil om at er langt under middels når vi ser på resultatene, i forhold til midlene han har og har hatt. Om han skal fortsette eller ikke er heldigvis ikke vår jobb, men vår jobb som enga supportere og klansmenn er fortsatt den samme støtte laget (Syng deg hes for vålerenga)

Haraa1 du som er så forbanna opptatt av at folk skal få ytre meningene sine, kan du ikke da la de som mener noe annet en deg, og er opptatt av sangmiljøet og tribunekulturen skrive til de spyr om det. Så kan alle de som måtte ønske å skrible om MA og Toro gjøre det til krampa tar dem. Personlig er jeg overbevist om at gutta blir mer tent og får enn moralboost vis de kommer ut på matta å hører og ser 10000 gale supportere enn det de ville blitt med ett sutrekor på 10000

Min mening er: Vi trenger en ny løsning
      Cola FG

Comment

Viktig-per??

Du står sikkert som 90 % av de andre som skriver her inne i Bendit og vil ha alle over dit. Det er jo kun der tribunelivet er best og fungere slik dere vil ha det.. Du må ikke glemme det at klanens motto er at den er inkluderende og skal være for alle. Derfor blir det så feil at man skal rakke ned på dem som ikke synger men viser sin skeptisme, samtidig at man rakker ned på dem som flagger og gjør så folk bak ikke ser..

Tilskuertallet sier jo sitt om hvor mange som bryr seg om enga om dagen, og hvor mange medgangs vi har. Så kanskje vi skal godta at noen har andre behov på tribunen en de "punshe" i bendit, og bør få lov til å utrykke seg på den måten. Og ikke kom med det at da skal du faen meg flytte deg for her skal vi bare ditt og datt.. Men du er vel ikke enig nå heller

Comment

selvom sånnpisserenga bare er småvarm, er forsatt Haraa1 bare en bablefant

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
            Så du mener vi ikke skal gi utrykk for vår skeptisme?? Men bare hoppe og synge og se på at laget som vi alle elsker går til helvete? Nei vet du hva, jeg har møtt Martin og Breen flere ganger på valle og gitt inntrykk om hva jeg forventer og hva jeg ønsker skal skje. Og man møter forståelse på det, dem er bare mennesker som oss.
            Ja, jeg mener at vi skal hoppe og synge, for det er det vi kan. Hvis vi hadde hatt så gudsbenåda gaver innen klubbdrift hadde vi vel drevet med akkurat det. Jeg kan ikke det, men jeg KAN hoppe og jeg KAN synge - og sånn vil jeg støtte enga. Jeg har skjønt at du ikke liker at folk er overbegeistra for ting som ikke er perfekt, men sånn er jeg: Overbegeistra for Vålerenga, samma hvilke riper i lakken og lekkende hull vi måtte ha.

At du mener laget vi elsker går til HELVETE er jo synd for deg. Jeg mener at laget vårt går til 9.plass, helvete er nok langt unna enda. Og det er bare for i år. Neste år kommer en ny sesong med blanke ark - der vi alle starter på null poeng. Neste år så tar vi alt, i år kun koppen.

Comment

Viktig-per??

Du står sikkert som 90 % av de andre som skriver her inne i Bendit og vil ha alle over dit. Det er jo kun der tribunelivet er best og fungere slik dere vil ha det.. Du må ikke glemme det at klanens motto er at den er inkluderende og skal være for alle. Derfor blir det så feil at man skal rakke ned på dem som ikke synger men viser sin skeptisme, samtidig at man rakker ned på dem som flagger og gjør så folk bak ikke ser..

Tilskuertallet sier jo sitt om hvor mange som bryr seg om enga om dagen, og hvor mange medgangs vi har. Så kanskje vi skal godta at noen har andre behov på tribunen en de "punshe" i bendit, og bør få lov til å utrykke seg på den måten. Og ikke kom med det at da skal du faen meg flytte deg for her skal vi bare ditt og datt.. Men du er vel ikke enig nå heller
              Ja jeg står i Bendit, finner mange likesinnede der. Viktig Per? Begrunnelse: Til stadighet kommer det opp skriverier fra deg hvor du må nevne jeg har vært der siden datten og var på ditten, og snakka med gutta på valle om dritten.

Om jeg vil at alle skal komme til oss er jeg ikke sikker på om er løsningen, men jeg er av oppfatning av at en samlet hær har større slagkraft enn en spredt en. Men siden vi er blitt flere små grupperinger innad i klanen, er det viktig at vi kanskje bør dele inn i felt. Du må ikke glemme at klanen har 1 av flere mottoer, den er for alle. 2 andre viktige mottoer og sanger er, vi vil alltid værra her, og syng deg hes for vålerenga. Hafslund, vg øvre og postbanken er fint tilholdssted for suttrekopper og andre som ikke orker, gidder eller rett og slett ikke har lyst eller kan bidra sangmessig. Ingen er tjent med 2 ganger 45 min med sutring, med det så mener jeg ikke at det ikke er lov å ytre sine meninger enten positivt eller negatvt, men litt mer moderat enn i 90 min og på hver føkkings sang. Hvis man er enn av de, kan man tenke tanken, hadde det ikke vært bedre å brukt stemmen til sang og oppmuntring til spillerene?
              I gode tider skal gutta hylles i dårlige tider skal de backes opp.

Forøvrig godtar jeg fullt ut andres behov, meninger osv osv, men når det er sagt, er det vell dumt av "lovbryterene" som vasser inn på Cola FG når det er bestemt at det skal værra et kokkos-felt uten å bidra? På en annen side finnes det forskjellige måter si ifra om saker å ting
              Cola FG

Comment

jah...

TID?! MA og Toro har nærmest fått den klubben til å stå helt stille i utviklingen som et lag..

Comment

Originally posted by SånnPisserEnga View Post
                  Ja jeg står i Bendit, finner mange likesinnede der. Viktig Per? Begrunnelse: Til stadighet kommer det opp skriverier fra deg hvor du må nevne jeg har vært der siden datten og var på ditten, og snakka med gutta på valle om dritten.

Om jeg vil at alle skal komme til oss er jeg ikke sikker på om er løsningen, men jeg er av oppfatning av at en samlet hær har større slagkraft enn en spredt en. Men siden vi er blitt flere små grupperinger innad i klanen, er det viktig at vi kanskje bør dele inn i felt. Du må ikke glemme at klanen har 1 av flere mottoer, den er for alle. 2 andre viktige mottoer og sanger er, vi vil alltid værra her, og syng deg hes for vålerenga. Hafslund, vg øvre og postbanken er fint tilholdssted for suttrekopper og andre som ikke orker, gidder eller rett og slett ikke har lyst eller kan bidra sangmessig. Ingen er tjent med 2 ganger 45 min med sutring, med det så mener jeg ikke at det ikke er lov å ytre sine meninger enten positivt eller negatvt, men litt mer moderat enn i 90 min og på hver føkkings sang. Hvis man er enn av de, kan man tenke tanken, hadde det ikke vært bedre å brukt stemmen til sang og oppmuntring til spillerene?
                  I gode tider skal gutta hylles i dårlige tider skal de backes opp.

Forøvrig godtar jeg fullt ut andres behov, meninger osv osv, men når det er sagt, er det vell dumt av "lovbryterene" som vasser inn på Cola FG når det er bestemt at det skal værra et kokkos-felt uten å bidra? På en annen side finnes det forskjellige måter si ifra om saker å ting
                  Så jeg driver å skryter på meg at jeg har vært med "lenge" det er ikke bra... For det har jeg ikke, men jeg har stått i Bendit før ja, og ja jeg liker å bidra så jeg er hes flere dager etterpå. Men når enkelte skal være mer kokkos en andre, synes jeg ting blir for drøyt, og sier derfor min mening. Og er en av grunnene til at jeg ikke står i Bendit lenger. og jeg har nevnt det EN gang at jeg snakka med Martin om ting er vel opp til meg.. Breen er min tidligere sjef fra der han jobba før, så han snakker jeg med når jeg vil. Så hvis det er ille, så er det vel ikke bedre en de som var på valle og blussa for ei stund sida. Kan ikke huske dem ble dissa så mye her etterpå, men dem hører vel til Bendit så da er det greit

Men vi kan ta opp igjen diskusjonen når sesongen er over så kan vi se hvordan det gikk med prosjekt martin og tilskuertall da. Om regime med sang gikk ut av proposjoner eller om det trakk til seg fler folk.

Comment

Så jeg driver å skryter på meg at jeg har vært med "lenge" det er ikke bra... For det har jeg ikke, men jeg har stått i Bendit før ja, og ja jeg liker å bidra så jeg er hes flere dager etterpå. Men når enkelte skal være mer kokkos en andre, synes jeg ting blir for drøyt, og sier derfor min mening. Og er en av grunnene til at jeg ikke står i Bendit lenger. og jeg har nevnt det EN gang at jeg snakka med Martin om ting er vel opp til meg.. Breen er min tidligere sjef fra der han jobba før, så han snakker jeg med når jeg vil. Så hvis det er ille, så er det vel ikke bedre en de som var på valle og blussa for ei stund sida. Kan ikke huske dem ble dissa så mye her etterpå, men dem hører vel til Bendit så da er det greit

Men vi kan ta opp igjen diskusjonen når sesongen er over så kan vi se hvordan det gikk med prosjekt martin og tilskuertall da. Om regime med sang gikk ut av proposjoner eller om det trakk til seg fler folk.
                    For meg spiller det ingen rolle om du er bestevenn med kongen, krompen eller eller supermusa for den saks skyld, men syntes at det virker som om du vinkler flere av innleggene dine som at det liksom skulle ha noe å si at kjenner gutta, at vi andre bare skal høre etter siden du er "oldschool" og kjenner gutta på Valle. Forøvrig er det ikke min hensikt å "disse" deg, men å gjøre deg oppmerksom på at du fort kan bli og blir oppfattet som en skrytepave og viktigPer

Kan du vær så snill å fortelle meg hvorfor det er så forbanna galt å være litt kokkos? Måten du nevner dette på, for meg til å tenke på hvem som faktisk har problemer med å akseptere andres oppførsel og væremåte. Om du er klin gæren og hopper og spretter som en forvirret fjert i en kurvstol, så lenge du respekterer de rundt deg og har en god tone med medsupporterene, så spiller det vell ingen rolle.

Jeg disser deg heller ikke for at du har nære relasjoner til "høvdingen" på Valle, og jeg ser heller ingen grunn til at bluss-demonstrasjonen på valle
                    bør få noe mer negativ omtale enn det den gjorde. De fleste av spillerene var svært snakkesalig og imøtekommende når de ble møtt av demonstrantene.
                    Cola FG

Comment

Originally posted by Oslo_Øst View Post
                      Var vel nesten alle som skreik på at Ferguson skulle gå av de første sesongene også.
                      Og vi ser jo hvordan det endte når han fikk tid

Hvis du ikke ser framgang fra ifjord må jeg be deg gå til en opptikker.
                      Ifjord spelt vi rimelig dårlig og var velig ustabile.
                      Iår har vi stort sett spelt bra med unntak av feks Godset kampen i drammen.
                      Vi har et helt lag nesten ute med skader.

Og vi har et veeeldig spennende lag på gang.

Og det vi sliter med er jo og markere spellere og score og etter min mening kan ikke Martin putte ballen imål eller få dem til og markere spellere bedre,den jobben må nesten spellera ordne selv.

Så helt enig at vi skal gi 100% støtte til Martin og Toro ut denna sesongen og neste.

PS.En pokal i året er vel ikke gærnt det heller hvis vi ser på historia vår
                      HALLO?!?!?! Erru helt kjørt i huet ditt eller????
                      Håper virkelig at du mente dette ironisk, om ikke så har du tatt en del pils mer enn du trenger for å si det mildt!

1. Framgang fra i fjor? hvada? At vi ikke har liggi heeelt nedi gropa ved nedrykkslagene i store deler av denne sesongen, i motsetning til ifjor?

2. Vi spilte ustabilt og dårlig i år, ja. Men det gjør vi da faen meg i år også!

3. Ja, vi har en del ute med skader, men vi har da en del andre spillere også, som burde kunne klare å score noen mål til slutt og VINNE kampen..

4. Martin er TRENER, sammen med Toro, og sammen burde de klare å sette sammen et lag som faktisk klarer å sende langpasninger oppover, og i tillegg sentre ordentlige pasninger. Det er virkelig ikke det vanskeligste i verden å klare det en gang i blant i hvert fall !??

5. Jeg finnes ikke mer uenig i at MA & Toro skal få mer tid. De som sier det har vært borte i en hel sesong, uten å ha hatt kontakt med omverdenen.

MARTIN; På tide å stikke.

Ps; mener ikke å høres ekstremt sur ut, men jeg blir så provosert av de som faktisk vil gi Martin og Toro mer tid.

ÆRE VÆRE VÅL'ENGA, i medgang og motgang...
                      Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

Originally posted by fanzINE View Post
                        HALLO?!?!?! Erru helt kjørt i huet ditt eller????
                        Håper virkelig at du mente dette ironisk, om ikke så har du tatt en del pils mer enn du trenger for å si det mildt!

1. Framgang fra i fjor? hvada? At vi ikke har liggi heeelt nedi gropa ved nedrykkslagene i store deler av denne sesongen, i motsetning til ifjor?

2. Vi spilte ustabilt og dårlig i år, ja. Men det gjør vi da faen meg i år også!

3. Ja, vi har en del ute med skader, men vi har da en del andre spillere også, som burde kunne klare å score noen mål til slutt og VINNE kampen..

4. Martin er TRENER, sammen med Toro, og sammen burde de klare å sette sammen et lag som faktisk klarer å sende langpasninger oppover, og i tillegg sentre ordentlige pasninger. Det er virkelig ikke det vanskeligste i verden å klare det en gang i blant i hvert fall !??

5. Jeg finnes ikke mer uenig i at MA & Toro skal få mer tid. De som sier det har vært borte i en hel sesong, uten å ha hatt kontakt med omverdenen.

MARTIN; På tide å stikke.

Ps; mener ikke å høres ekstremt sur ut, men jeg blir så provosert av de som faktisk vil gi Martin og Toro mer tid.

ÆRE VÆRE VÅL'ENGA, i medgang og motgang...
                        Synes at Martin og Toro har fått til et bra angrepsmønster, jeg har ikke sett et så bra Vål'enga lag framover på banen siden jeg kan huske ihvertfal.
                        Men problemet er når vi kvitter oss med så og si alle forsvarspillerne våre, og de få vi har igjenn er enten skada eller halter rundt på banen halvskada, da renner måla inn.
                        Spør du meg så er oppskriften til et formsterkt lag at man er trygge bakover, med en gang man begynner og slippe inn en masse mål så får man en usikkerhet i laget.
                        Angriperne for press på seg fordi de føler at de må skåre masse mål siden vi er så svake bakover og det bidrar kanksje til at de blir litt for stressa og treffer stang ut isdetet.
                        Becker og midtbane tør kanskje ikke å gå på like mange løp, ettersom de kanskje føler at de må trygge bakover, og da går det utover angrepsspillet etterhvert.
                        Jeg veit ikke hvem som fant ut at vi skulle selge alle forsvarsspillerne våre og ikke erstatte noen, tror ikke på at det var martin og toro som fant på det.
                        Kankjse vi ikke har så mye spenn rett og slett.
                        Nå får vi heldgvis tilbake muri snart, også får vi håpe at han Nordvik kommer seg etterhvert.
                        Så får vi vel han Briger Madsen etterhvert, men det er kanskje først neste år? Jeg tror at hvis vi får stabla et forsvar opp igjenn så vil ting gå vår vei igjenn, men det er min mening.
                        ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                          Så får vi vel han Briger Madsen etterhvert, men det er kanskje først neste år?
                          Birger er klar allerede

Utenom det er jeg ganske enig med deg om å bygge formlag.
                          Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

kanskje martin og toro tar oss med til mitt elskede Bislett det hadde vært noe

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                              Synes at Martin og Toro har fått til et bra angrepsmønster, jeg har ikke sett et så bra Vål'enga lag framover på banen siden jeg kan huske ihvertfal.
                              Men problemet er når vi kvitter oss med så og si alle forsvarspillerne våre, og de få vi har igjenn er enten skada eller halter rundt på banen halvskada, da renner måla inn.
                              Spør du meg så er oppskriften til et formsterkt lag at man er trygge bakover, med en gang man begynner og slippe inn en masse mål så får man en usikkerhet i laget.
                              Angriperne for press på seg fordi de føler at de må skåre masse mål siden vi er så svake bakover og det bidrar kanksje til at de blir litt for stressa og treffer stang ut isdetet.
                              Becker og midtbane tør kanskje ikke å gå på like mange løp, ettersom de kanskje føler at de må trygge bakover, og da går det utover angrepsspillet etterhvert.
                              Jeg veit ikke hvem som fant ut at vi skulle selge alle forsvarsspillerne våre og ikke erstatte noen, tror ikke på at det var martin og toro som fant på det.
                              Kankjse vi ikke har så mye spenn rett og slett.
                              Nå får vi heldgvis tilbake muri snart, også får vi håpe at han Nordvik kommer seg etterhvert.
                              Så får vi vel han Briger Madsen etterhvert, men det er kanskje først neste år? Jeg tror at hvis vi får stabla et forsvar opp igjenn så vil ting gå vår vei igjenn, men det er min mening.

Henger meg bare på det fyrtegn sier,så hvis ikke du ser framgang fra ifjord tror jeg det er du som har tatt litt for mange pils før kampa iår fanzine.

Du mener kanskje det er Martins skyld at moa bommer på åpent mål gang på gang?

Nei dette er ikke ment ironisk hvis du lurer på det!

100% støtte til Martin og Toro!!!!

Comment

Originally posted by Oslo_Øst View Post
                                Henger meg bare på det fyrtegn sier,så hvis ikke du ser framgang fra ifjord tror jeg det er du som har tatt litt for mange pils før kampa iår fanzine.

Du mener kanskje det er Martins skyld at moa bommer på åpent mål gang på gang?

Nei dette er ikke ment ironisk hvis du lurer på det!

100% støtte til Martin og Toro!!!!
                                Er kanskje ikke Martin sin feil når en spiller bommer med en passning, bommer på ballen, bommer på åpent mål osv om det skjer 1-2 ganger. Men om det skjer ofte så må man jo kanskje sette et spørsmålstegn på hva dem driver med på treningsfeltet og da blir det Martin sin feil!

Comment

Working...
                                X